Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2015

Av Sannixen - 22 februari 2015 21:38

yeay imorgon är det dax för VFU igen. Två veckor till så det ska bli roligt :) Min handledare är jätte bra också känner jag så trivs super där på skolan. Kommer vara tråkigt att sen inte ha någon VFU på ett år :( Men men man får ha roligt i nuet iaf.

Av Sannixen - 22 februari 2015 11:08

Har precis kopierat in två böcker och nu har jag både huvudvärk och ont i ryggen. Men dom ska lämnas in imorgon så var tvungen att göra det då jag inte hunnit läsa dom än heller :/ hoppas man får mer tid till läsandet sen v11 så man kan sätta sig in i detta. Måste försöka koppla av och inte stressa upp mig mer nu för skolan, förhoppningsvis ordnar det sig.

Av Sannixen - 21 februari 2015 20:14

Svimmade nästan när sambon sa att han ville se Melodifestivalen haha. Vi kollar aldrig på det om vi inte är med vänner eller så som vill se det. Men vi båda gillar programledarna detta året så dom får en att stå ut :)

Av Sannixen - 21 februari 2015 09:36

Känner lite stress inför lektionen på måndag då min handledare inte svarat mig än :/ vet att hon är ledig men hon sa att om det är något eller så, så var det bara att mejla. Så nu känns det som lektionen på måndag kommer bli dålig.

Men men idag ska jag intervjua Nicole iaf inför en annan uppgift i skolan så känns skönt att få det överstökat iaf. Sen ska ju allt det bearbetas på olika sätt och analyseras osv. Men då har man iaf underlaget :)


Längtar så ofantligt mycket till sommaren när denna kursen är slut för denna gången och vår andra prinsessa är här med oss. Och jag har massa tid ledigt med henne <3

Av Sannixen - 20 februari 2015 18:05

Kunde inte hålla mig så köpte bok nr 2 idag :)

Av Sannixen - 20 februari 2015 08:48

Var och såg den på bio igår med Mimmi. Har själv inte läst böckerna men filmen var bra. Handlingen var bra och hehe ja man rodna ju ett par grr :P tycker dock synd om killarna som satt och såg den. Han bredvid mig verka inte tycka den var något för honom haha. Men ja nu vill man ju bara se tvåan såklart så blir väl att köpa boken iaf :P

Av Sannixen - 19 februari 2015 14:47

Den kursen vi har nu ger mig sådan ångest och jag är så himla rädd att jag inte kommer klara den. Dock känns det "bra" att jag vet andra som känner precis som jag. Men detta är vad jag vill jobba med så jag ska fan ta mig klara detta trots ångesten jag känner och trots jag knappt kan sova för allting kretsar kring skolan just nu. Dom har verkligen det sämsta upplägget på denna kursen som det kunnat bli :/ Men jag måste klara det ändå och jag hoppas att efter VFUn när vi är tillbaka på högskolan igen att mycket kommer klarna för en iaf.

Nej nu ska jag hämta mina hjärtan <3

Av Sannixen - 19 februari 2015 14:44

Verkligen svårt att planera egna lektioner när man fortfarande ändå ska använda en del av deras material osv. Så sitter med massa idéer men inget som passar in på tidsramen för att hinna med mina idéer plus den andra lärarens stencil. Men skrev till henne ang lite råd så hoppas hon hinner svara innan det är dax på måndag, denna veckan ska jag hålla i en del lektioner vilket är roligt. Men de är mest måndagens lektion som jag inte riktigt kommer igång med. De andra är rätt "lätta". Men men det ordnar sig nog :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards