Livet som mamma

Alla inlägg under december 2014

Av Sannixen - 2 december 2014 15:27


Iband undrar jag vad jag har gett mig in i ? Men sen tänker jag efter att de är två drömmar som blir sanna. Har länge velat bli lärare och jag vill ha fler barn. Nu har jag mina två fina älsklingar och jag försöker hinna studera mellan varven i vardagen vilket är väldigt tufft och tröttsamt. Men graviditeten gör det ju hela säkert värre eftersom jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Och att Linnea börjar vakna 6-8 ggr per natt gör ju inte den saken bättre :P Men jag har gett mig attans på detta och jag ska klara det. Bebisen kommer i slutet av april och då får man kämpa som in i fram till sommarlovet i juni. Sen kan man njuta hela sommaren och samla nya krafter inför hösten.

Detta kommer gå ;) <3 längtar bara tills skolan är klar men de e ju några år tills dess :P

Av Sannixen - 2 december 2014 15:18

Äntligen klar med en bok iaf haha ;) lämnade tillbaka den och hämtade ut två nya :/ måste göras men frågan är hur mycket som stannar i hjärnan? Eftersom man stressläser lite.

Av Sannixen - 2 december 2014 07:29

Till er underbara lilla flicka :) hon är så fin och äntligen är hon här <3 längtar efter att träffa er :)

Av Sannixen - 1 december 2014 19:52

När det gäller graviditeten så mår jag nu prima :) kan äta nästan allt igen så njöt av köttfärssås häromdagen som jag inte klarat av sedan början. De enda är att jag får ont i ryggen när jag suttit ett tag :/ men de kan man leva med :) längtan efter dig är så stor vår minsta lilla älskling <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards