Livet som mamma

Alla inlägg under december 2014

Av Sannixen - 19 december 2014 13:21

Storhandling inför julafton är klar !! Woop woop. Ska dock köra och köpa julmust osv men de går ju snabbt :)
Nu håller jag på att fixa lite i arbetet som jag skrivit med min vän :) Så snart är vi klara och kan skicka in den och släppa den. Sen är det "bara" min egna text som ska bli klar och skickas in till 2 januari. Vissa böcker ska in på måndag också som jag inte hunnit läsa :/ hoppas de går ändå.

Av Sannixen - 18 december 2014 15:03

Var länge sedan jag kände att jag ville rita men idag fick jag ett sug fakriskt :) men ja motivet härmar jag en annan tjej dock gör hon sina i något datorprogram :)

Av Sannixen - 18 december 2014 14:25

Så då har man packat in ännu fler julklappar :P imorgon ska de sista inhandlas sen kan man pusta ut, ska även iväg och köpa julmaten imorgon så det är färdigt :) Sen är det bara att koppla av och njuta fram tjll julafton <3 på lördag ska köttbullarna rullas :)

Av Sannixen - 17 december 2014 22:05

Igår kom Karro hit :) super kul då det var helt för länge sedan vi sågs nu. Så vi hade massa att prata om :)
Tack för igår gumman. Får ses snart igen !!

Av Sannixen - 17 december 2014 18:57

Äntligen har jag börjat skriva rent min utredande text lite smått. Känns lite bättre nu när man känner att man kommit igång. Har samlat en del fakta och idag satt jag på biblioteket ett par timmar och snabbläste lite böcker, skulle dock behövt mer tid så får jag inte ihop de med allt jag skrapat ihop får jag åka dit och sätta mig en annan dag :) Men riktigt svåra frågor och tycker vissa av frågorna är så lika varandra så det är svårt att veta vilket exakt man ska skriva där osv. Men som sagt jag ger inte upp ;) detta ska gå !!

Av Sannixen - 16 december 2014 14:15

Efter att ha pluggat en del timmar åkte jag och hämtade ut två paket :)

Linnea fick en tröja som är så söt kaninen är på framsidan sen bakifrån ser man kaninen bakifrån <3 hon fick även den svarta boleron. Sen bebisen fick de setet från bamse <3

Love it !!!

Av Sannixen - 16 december 2014 12:13

Känns som det är de enda man gör nuförtiden läser massa böcker för att försöka hitta fakta till den utredande texten :/ men tycker inte att jag hittar tillräckligt mycket och sen hoppas jag att jag uppfattat frågorna rätt också annars är de kört. Men jag har klarat det andra som varit svårt så kämpar vidare och ska minsann klara detta också även om det är väldigt tråkigt :p Längtar till nästa termin när vi ska ha fyra veckors VFU :)

Av Sannixen - 16 december 2014 09:09

Äntligen har dom släppt schemat för nästa termin. Inget roligt schema alls och eftersom Skånetrafiken är dumma i huvudet och ändrat bussens väg helt så måste jag även börja byta buss vilket gör att det tar längre tid till och från skolan ^^ funderar på om jag ska börja köra ändå faktiskt, men ja alltså kommer jag inte kunna hämta barnen förrän efter 18 många av dagarna :( men de som verkar vara positivt är att den 23 april har vi sista eximinationen sen verkar vi inte ha mer. Så hoppas inte vår bebis tittat ut tills dess så klarar man sista provet sen är de bara att vara hemma och mysa <3 åhh längtar och då får jag 4 månader tillsammans med bebis innan det är dax för skola igen <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards