Livet som mamma

Alla inlägg under november 2014

Av Sannixen - 13 november 2014 09:09

Skolan en timme innan jag börjar för fan lönt jag stressa och hade mig hade jag visst kunnat lämna barnen imorse ju :( även hunnit till maxi och handla lunch osv. Usch kommer vara helt seg när lektionen väl börjar ju. Aja de är bara till att stå ut :P

Av Sannixen - 12 november 2014 06:56

Jag och barnen har hostat i kör. Timmie har fått ögoninflammation :/ och Linnea har ropat hundra ggr så sedan fyra har jah inte sovit något ungefär. Och det är skola till 15 idag :/ vill bara somna om men vill inte missa skolan då de är en ny kurs och skit mycket att göra.

Av Sannixen - 11 november 2014 21:34

När jag hämtat barnen idag åkte vi till vellingeblomman och tittade på alla tomtarna :) timmie fick en lucia och Linnea en snöglob hehe får se hur länge dom håller. Men jisses så fint där är och man vill verkligen ha allt :D

#vellingeblomman #lucia #snöglob #barnen #syskon #mamma #mysigt #julen

Av Sannixen - 10 november 2014 18:21

Chokladbollar och film med sonen <3

Av Sannixen - 10 november 2014 09:35

Var verkligen jobbigt att lämna mina små älsklingar idag. Timmie ville följa med hem igen och gömde sig bakom mig :( <3 mitt hjärta brister. Sen Linnea och dom skulle också vara ute och hon springer efter och när vi stänger grinden mellan oss och henne börjar hon gråta jätte mycket :( <3 timmie kommer för trösta henne och då verkar de som hennes fröken säger till honom för sen står han bara där bredvid stel som en pinne :( efter en stund började dom gå iväg för att leka. Men undra vad hon sa till honom :/ varför fick han inte trösta sin syster :/ så ja nu vill jag bara hämta dom igen :( <3

...

Av Sannixen - 10 november 2014 07:03

Ännu en morgon med huvudvärk. Får ringa vc igen, tredje gången gillt så kanske dom lyssnar? Är trött på denna ständiga huvudvärken.

Av Sannixen - 9 november 2014 12:38

Blev maze runner som vi kollade på igår :) den var bra, bättre än jag tänkte mig faktiskt.

Av Sannixen - 9 november 2014 12:34

Igår hade jag och sambon en dejt eftersom han fyllde år :) men det blev inte alls som jag planerat eftersom bion gick antingen tidigt eller sent :/ så fick gå på den tidiga. Men sen blev det knas med maten osv hehe. Så ja vi var hemma tidigt men hade mys hemma med film och gottis. Linnea var med sin farfar och sedan med faster med familj innan hon kom hem <3

Mysig dag iaf med min älskling <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards