Livet som mamma

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Sannixen - 17 februari 2014 18:11

Fikade med Anna efter träningen :) länge sedan vi sågs så det var hur kul som helst. Dock gick tiden helt för snabbt :( tyvärr.

Av Sannixen - 17 februari 2014 17:41

Gick hur bra som helst och hon var super trevlig :) visade en del olika övningar med hantlar och pilatesboll så undrar hur jag kommer känna i kroppen imorgon ? Haha. Men det var riktigt härligt. Nu längtar jag tills jag ska träna nästa gång så jag kan testa allt igen :)

Av Sannixen - 17 februari 2014 07:51



Tycker denna är så himla söt. Dock kan jag inte bestämma mig om man verkligen använder en sådan särskilt ofta :/ känns inte som man tar på den inför förskolan precis, fast där är ju knappar vid benen så det är ju bra och funkar ju på förskolan då antagligen. Men känns ändå som en grej som inte direkt uppskattas att knäppa massa knappar på varje barn på förskolan? :P Men ja den är super söt så får suga lite extra på karamellen ett tag.


 


Bild från Lindex online shop.


Av Sannixen - 17 februari 2014 07:15


Jisses vaknat för många ggr i natt så känner mig helt slut i rutan :( hur ska det gå med PTn tro :/ sex timmar tills dess så kommer vara sjukt trött ju. Börjar även få huvudvärk. Det är så typiskt när man ska göra något man planerat då slår det aldrig fel på natten. Men men det ordnar sig säkert :) kanske hinner vila lite innan.




#sleep #night #trött #huvudvärk #sova #zombie #PT #träning

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards