Livet som mamma

Alla inlägg under november 2013

Av Sannixen - 25 november 2013 08:57

Idag är första gången på väldigt länge som jag har ångest för att det är måndag :/ vet inte varför egentligen men kan ha att göra med att skolan snart är slut och man har för mycke att göra nu i slutet. Men men idag ska jag jobba iaf så det blir förhoppningsvis kul :)


Ikväll kommer min prins hem och det längtar jag verkligen efter <3

Av Sannixen - 24 november 2013 18:27

Känns slm jag blivit för slapp när det gäller läxan så måste rycka upp mig. Inte alls många veckor kvar och har skit mycket att göra. Har ju redovisningar och prov varenda vecka nu :/ det ger mig ångest. Denna veckan måste jag egentligen skriva 3 arbeten plus att jag har prov på onsdag. Vet inte hur jag ska hinna detta :O men nu ska jag läsa mina 54 sidor jag har till provet och sedan se om jag kan komma på vad jag vill skriva om :/ sen ska man ju klämma in lite jobb där emellan också ? Jobbar imorrn och tors. Just nu känns det som jag har för mycket och egentligen är skolan viktigast. Men sen kommer jobbet vara de viktiga därför vill man ku göra bra ifrån sig redan nu.

Nej nu ska jag trycka ner huvudet i boken .

See ya !

Av Sannixen - 23 november 2013 21:15

Varit på kalas för fina lilla Wilma :) en super mysig och rolig kväll. God mat och underbart sällskap.

Tack för idag :)

Av Sannixen - 22 november 2013 21:25

Något av det finaste jag vet är när mina fina barn skrattar <3 Bara tanken på deras underbara leende och härliga skratt får mig att skina upp. Kärleken till dom är obeskrivlig <3

Av Sannixen - 22 november 2013 17:07

Märks att jag inte hunnit shoppa på ett tag :P vill ha så mycket till barnen <3 men idag var jag ute efter två saker. Köpte kalsonger till timmie som var tänkt men hitta inga byxor till Linnea, bara i velour men det vill jag inte ha :/ men sen kunde jag inte hålla mig så Linnea fick en Mimmi klänning och en super söt pyjamas :)

Nyfiken Lisa skulle också titta på sakerna vi köpt ju <3 haha sötnöt

Av Sannixen - 21 november 2013 19:26

Jag och sonen har gjort ett pepparkakshus nu ikväll :) han är så duktig min lilla prins <3

Av Sannixen - 21 november 2013 17:57

Båda barnens mössor passade bra :) Timmie är dock upptagen med ipaden så får se om jag får en bild sedan.

Av Sannixen - 21 november 2013 17:48

Ska ha prov på 35 sidor imorrn men är inte alls förbered :/ har varit så himla trött denna veckan :/ men ja jag hoppas jag klarar provet iaf. Sen har vi en uppgift vi ska lämna in och sedan är den kursen klar :) gutt gutt gytt kan jag ju meddela :) har man lite mer tid att lägga på de andra kurserna.

Får lite små ångest inför våren vet inte alls vad jag ska hitta på där :/ vill inte läsa massa oändliga kurser eller något men hoppas vägledningcentrum svarar imorrn så jag vet om dom är onödiga eller ej annars söker jag nog någon iaf.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards