Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sannixen - 6 oktober 2013 14:57

Hämtade upp mamma så åkte vi med barnen till vellingeblomman :) Timmie var helt exalterad haha så söt. Gick två varv i den läskiga halloween gången. Och sen gick vi ju det vanliga varvet också. Så himla mycket man vill ha där :O köpte iaf ny tvål pump och tandborstburk :) sen lite lökar att plantera.

Timmie fick ett coolt dödskalle glas av sin mormor :) som han skulle dricka ur direkt när vi kom hem.

Av Sannixen - 5 oktober 2013 23:04

Blev klar med den argumenterande texten till svenskan idag men ja inte helt nöjd men sålänge man klarar uppgiften så kommer jag vara lycklig. Vi med barn har ju inte lika mycket tid till att plugga och göra läxor som dom andra. Plus att Linnea går ju inte på förskola än så därför har jag Max 2 timmar på kvällen bara jag kan sitta med alla läxor och mög :/ men men skönt att ja den inskickad iaf. Imorgon kväll ska jag försöka göra någon uppgift i biologin så delkurs 1 blir helt klar :)

Men nu säger jag godnatt gott folk !

Av Sannixen - 4 oktober 2013 17:11

Fy vilken sorglig film :( inte hunnit se allt för mycke än men deras son dog precis i malaria. Dom trodde han hade influensan åkte till sjukhuset när han var som sämst och så dog han där :( fy fan vad hemskt

Av Sannixen - 4 oktober 2013 15:37

Haha sötnos

Av Sannixen - 4 oktober 2013 13:45

Hade ingen biologi idag tydligt haha typiskt jag som väntade. Men men sen kom jag hem så åt jag lunch med min fina sambo och dottern <3 Om en timme ska vi hämta Timmie <3 saknar min lilla gosse.

Och ikväll när dottern somnat ska jag försöka mig på svensk texten igen. Den går mig verkligen på nerverna.

Av Sannixen - 4 oktober 2013 11:18

Glömde ta med något att äta här i skolan ju så är så fruktansvärt hungrig nu :( varit här sedan åtta. Första lektionen var lika tråkig och seg som vanligt. Sen på andra hade jag ju provet. Bör ha klarat det iaf för de kändes helt okej :) nu sitter jag och väntar på min sista lektion :/ labb :( blä också så sjukt tråkigt .

Av Sannixen - 4 oktober 2013 06:22

Usch idag önskar jag verkligen att jag kunde få sova vidare. Är helt slut :( och känner huvudvärken komma smygande nu också men hoppas den håller sig väck :/ usch redan nu känns det som att denna dagen suger :(

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards