Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sannixen - 12 oktober 2013 14:06

Nu kan hon komma upp i fönsterkarmen utan att klättra på kuddarna :/ not good!

Av Sannixen - 12 oktober 2013 13:33

Sitter och redigerar alla filmer som vi filmar sedan Linnea föddes :) ska bränna ut en med bara henne och sen en där det är båda barnen för jag har redan på Timmie när han är liten. Sen får man försöka göra fodral till dom någon dag också så blir det extra fint :)

Av Sannixen - 12 oktober 2013 13:08

Interner har slutat fundera på datorn så jag kan inte göra någon läxa alls för tillfället vilket inte är särskilt kul. Kommer hamna efter känns det som. Men men i värsta fall får jag använda den bärbara för där funkar det konstigt nog . Men den har blivit sp seg så man sitter helst inte vid den :/
Men men förhoppningsvis ordnar det sig.

Av Sannixen - 10 oktober 2013 22:10

Äntligen vad första avsnittet på säsong tre kommit :) fan vad jag älskar den serien !!! Lätt bäst av alla.vill inte avsnittet ska ta slut !

Av Sannixen - 10 oktober 2013 10:27

Gåbilen vi köpt till Linnea finns nu en ännu finare :( så jäkla typiskt och kvittot har ju gått ut så kan inte byta heller. Så himla synd att den nya inte fanns när vi köpte den andra :(blev helt deppig nu :(

Av Sannixen - 9 oktober 2013 22:32

What a day !
Skolan gick super snabbt så det var skönt sen åkte jag och Patricia till bibblan :) lånade en bok och fixade ett eget lånekort ! Woop Woop !

Lillan tog ju foto på sin framtida förskola idag. Sambon skulle vara där 8:45. Var något med fotografen så blev att dom stanna ca 3 timmar :P men allt hade gått super bra och Linnea verkade trivas :) hade inte varit problem när sambon gick ut för fixa med parkeringen och inte heller när dom skulle gå och fotas :) så det kanske kommer gå super bra att skola in henne <3

Jag och Linnea hämtade en sur påg på dagis :P men när vi kom hem var han glad igen. Så har jag bakat lite bullar (blev ca 60) och så har vi tittat på törnrosa och haft det bra <3

Hade lite egentid framför tvn idag då jag är trött på mina biologi uppgifter :( fattar typ inget så får nog be honom om hjälp nästa vecks för det står verkligen helt still på vissa saker.


Nej nu måste jag sova. Natti

Av Sannixen - 9 oktober 2013 06:48

Upp klockan 6 med snuttan <3 gillar inte vakna före klockan egentligt en skoldag :P men känns okej ändå. Blir nog en helt okej dag i skolan också skulle jag tro då det är film på första lektionen.

Idag ska lillfisen ta foto på förskolan :) svårt när man inte är förberedd för man vill ju inte heller hon ska ha någon löjlig sommarklänning eller något :P

Av Sannixen - 8 oktober 2013 15:56

Ibland stannar jag upp och bara sitter och tittar på mina älsklingar. Mitt hjärta slår för dom <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards