Livet som mamma

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Sannixen - 22 oktober 2013 22:21

Har ju vår vagn till salu så har de varit en tjej som frågar 100tals frågor och sådär så skrev hon igår att hon gärna kommer och tittar. Och samtidigt skriver ett annat par att dom vill komma så skriver till henne att ja klart du för komma de är ett annat par också som vill det. Så skriver hon idag att jaha trodde du sålt den så nu köpte jag en annan ^^ varför fick jag slösa min tid på henne !! Blir så irriterad. Hatar när man ska sälja saker, blir alltid massa klydderövar man får att göra med !

Av Sannixen - 22 oktober 2013 19:17

Usch kan verkligen inte få biologin till att fastna det är så sjukt ointressant :( och på fredag ska vi ha prov på en ca 65 sidor :/

Av Sannixen - 22 oktober 2013 16:09

Har gjort en pumpa till sonen :) han älskar halloween. Dom ska ha höstfest sen också men man får inte vara något läskigt så han får väl vara superman eller något haha

[Bild]

#pumpa #halloween #mysigt #läskigt #orange #ljus #höst #trevligt

Av Sannixen - 22 oktober 2013 11:50



Sökte ett jobb som är extra över julen precis hade varit kul att få de hade säkert haft skit kul där :)

Slog ett öga på pedagogiska jobb också och ja där fanns en hel del. Önskar så jag var utbildad nu nu nu. Hoppas verkligen jag kommer in nästa höst så jag kan börja någon gång :) Hoppas det kommer vara lika kul som jag föreställt mig.


Har dock fortfarande inte hört något ang religionen så verkar inte få någon vikarie där så vet inte vad som sker då. Måste antagligen läsa kursen till våren istället och det är ju sjukt irriterande jag som sökt någon kurs på högskolan nu inför våren. Men ja jag håller tummarna att dom ordnar en vikarie. Ska höra med dom som har ahdn om kurserna på skolan om dom vet något tänkte jag iaf.


Det här med extrajobb är också lite kruxigt. Eftersom sambon jobbar som han gör är det svårt för mig att hitta ett jobb som passar så jag hinner hämta barnen innan dagis stänger kl 18. De flesta jobb innehåller ju en hel del kvällar och även helger. Och helger kan jag ju inte alls förutom vissa lördagar. Så vet inte hur jag ska lyckas hitta ett jobb som passar in riktigt i våran vardag. Och man vill ju heller inte byta förskola på barnen till ob förskola eftersom det är tänkt att jag ska studera nästa höst och 4 år framåt och då kommer jag ju ha en normal tid.


Aja mycket tankar som snurrar runt :/






#jobb #extra #jul #studera #förskola #vardag #klurigt #svårt #komvux




Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards