Livet som mamma

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Sannixen - 14 oktober 2013 21:02

Dax för ensam mamma söker :)

Av Sannixen - 14 oktober 2013 16:57


Gick med i en grupp på facebook häromdagen som heter just Donationer i Malmö. Där kan man donera saker/kläder o.s.v till behövande.Jag har faktiskt länge letat efter något sådant då jag känner att jag hellre ger bort bebiskläder o.s.v till behövande än står på loppis och får en tia stycket typ. Och äntligen hitta jag en sådan grupp tack vare en bekant på facebook :) Så imorgon ska jag åka och lämna in lite barnkläder och bebiskläder som kommer göra någon väldigt glad i framtiden vilket känns väldigt bra :)

Av Sannixen - 14 oktober 2013 16:11

Det här med att studera har jag verkligen börjat tröttna på. Många frågor som rör sig i mitt huvud och mycket gäller om jag verkligen kommer orka högskola sen nästa höst? Visst där är det ämne som förhoppningsvis är mer intressanta och där har jag ju valt att börja en utbildning som jag själv är intresserad av.


Just nu känns det mest aom att det är lite för mycket i varje kurs och ingen bryr sig om att vi har andra ämnen också. Och sen är det för mycket dom lägger på eftermiddagarna nu när lillan inte ens har börjat dagis än eller så, så blir det klydd med att hitta barnvakt hela tiden. Nästa vecka är det kris två av dagarna ?! :/ Jag har ju valt flex kurser av anledning till att jag ska kunna plugga när JAG kan liksom men ändå så lägger dom en del obligatoriska :S Speciellt på eftermiddagen men men ska försöka lösa det och hoppas på att det går.


Det som stressar mig är uppgifter jag inte riktigt förstår dock. Speciellt i biologin, kanske man har 10 uppgifter så klarar jag 8 sen de sista två ska man räkna ut massa och sånt som jag inte alls hänger med på vad han är ute efter och detta stressar mig då jag har ett par uppgifter som inte är klara än liksom.


Aja behövde bara gnälla av mig lite.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards