Livet som mamma

Alla inlägg under september 2013

Av Sannixen - 5 september 2013 21:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 5 september 2013 19:23

Känner mig inte alls motiverad för religion just nu men måste kämpa på eftersom jag vill bli klar med kursen snabbt. Just nu ligger jag en vecka före vad man ska så får snabba på lite extra. Men svårt när han inte svarar heller för nästa uppgift är studiebesök och jag mejla och fråga hur jag ska hitta de jag vill gå till. Plus att jag måste komma på frågor jag vill ställa. Tänkte ta hinduismen iaf. Vad tycker ni man kan ställa för frågor?

Av Sannixen - 5 september 2013 17:27

Jag har börjat använda en sökmotor min geografilärare rekommendera som heter ecosia och nu minns jag inte vilket företag men det är ett företag som för vare sök man gör så ger dom pengar så att nya träd kan planteras här på jorden. Så jag tänkte ja varför inte liksom. Den funkar precis som Google. Så ni kan ju också byta om ni känner för det ;)

Av Sannixen - 5 september 2013 16:30

Idag åkte jag och barnen hem till min skolkamrat som jag lärt känna och som har barn i samma ålder som mina plus en äldre tös också :) flickan var i skolan men vi andra gick till lekplatsen. Och killarna verkade trivas jätte bra tsm lekte hur fint som helst gjorde dom :) Jätte trevligt hade vi. Och Timmie sa - han och jag är bästa kompisar. Sååå underbar <3 En toppen dag, sen när vi körde hem köpte vi med oss mc donalds på vägen så det var gott :) jag var rätt hungrig och hade huvudvärk men nu börjar det kännas bättre :)

Av Sannixen - 5 september 2013 10:52

Hon släpper hela tiden och försöker gå nu. Hon går rätt många steg själv nu <3

Av Sannixen - 4 september 2013 21:10

Dom stod och tittade på några fåglar i trädgården innan <3 Älskar er så otroligt mycket, mammas fina älsklingar <3

Av Sannixen - 4 september 2013 13:57

Var som sagt i skogen idag, en ur vår grupp hade kommit in på en annan skola så han hade slutat så nu var vi bara tre. Men det gick ändå :) hittade en hem del som vi ska jämföra på fredag men känns som vi inte alls har något tid. För på onsdag ska vi redovisa :/ så vi måste ses på fritiden vilket inte alls känns bra eftersom jag har så mycket annat. Men men måste ju göras :P

Av Sannixen - 4 september 2013 13:52

Vissa dagar stör jag mig så fruktansvärt på falska människor.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards