Livet som mamma

Alla inlägg under september 2013

Av Sannixen - 8 september 2013 11:22

Jag vann sex biljetter till Alfons Åberg filmen på bio så jag bjöd med syrran och Nicole, svägerskan och Victor :) Timmie vet inte att alla dom ska komma så han kommer bli super glad ;) blir mc donalds för honom och mig innan dess för jag svälter snart haha. Inte bra med sån onyttig mat men idag är det ju mys ;) <3

#bio #sf #filmstaden #cinema #alfonsåberg #moster #svägerska #kusiner #trevligt #malmö #mysigt

Av Sannixen - 7 september 2013 17:56

Myser med sin pappa <3

Av Sannixen - 7 september 2013 12:33

Åkte till Jägersro center för hämta min biologi bok på bokia :) och när man är där så blir det ju en trip i andra affärer såklart. Och fastnade på Lindex där barnen fick lite. Det var inte alls planerat men kunde inte hålla mig :O så söta ju. De lila byxorna har massa små dödskallar :) Timmie fick ett par coola jeans också, bilden gör dom dock inte rättvisa. Sen åkte jag hem annars hade de blivit för mycket shopping haha.

Av Sannixen - 7 september 2013 07:57

Haha vår lilla buse ska alltid slänga ner fjärrkontrollerna på golvet :P

Av Sannixen - 6 september 2013 19:22



Timmie har åkt till sin farmor tills imorgon kväll. Så jag och Linnea åkte hem en snabb runda till min mormor, lämnade en bit tårta och pratade en liten stund. Nu har vi varit hemma ett tag och Linnea nannar, jag funderar på om jag ska spela lite dataspel idag eller om jag ska försöka hitta någon uppgift att göra till skolan. Har en liten i biologin som jag ska skicka till en i min grupp på måndag men där har jag skrivit lite men måste nog tänka lite innan jag fortsätter med den. Min biologi bok har iaf kommit så ska hämta den imorgon hade jag tänkt så jag kan börja titta lite smått inför provet.



Ne de blir nog att spela ikväll faktiskt :O Fy mig :P Men ikväll känner jag att jag är värd det ;)





#fredag #seg #uppgift #skola #komvux #plugga #dataspel # tadetlugnt #mormor #dotter #son #mamma #familj #besök #kärlek #friday #grandmother #daugther #family #love #studdy



Av Sannixen - 6 september 2013 11:18

Sjukt tråkig dag i skolan. På svenskan var det bara massa babbel om två texter som var skit tråkiga. På geografin såg vi film, dock väldigt intressant men blev så seg av det :/ och sen fick vi dessutom sluta mycket tidigare så har haft håla i 40min. Och snart är det dax för biologin :( skit tråkigt och ointressant.

Ja jag är negativ idag men är trött och hungrig och har ont i huvudet. Och hatar att jag läser ämne som jag inte är ett dugg intresserad av :(

Av Sannixen - 6 september 2013 07:00

Jisses varför vaknar jag innan klockan ^^ riktigt drygt är det. Vaknade 6:10 när jag skulle upp 6:35 :( men men de var bara till att stiga upp. Så nu är jag klar och har även ätit frukost. Dax att ta bussen om ca 20min och fram tills dess vet jag inte riktigt. Ska snart väcka sambon så han hör när barnen vaknar <3

Förskolan är stängd idag så min prins är hemma <3 och jag slutar vid ett sen blir det mys med mina små älsklingar.

Hoppas biologi boken kommer idag. Sjukt dåligt att det står Max 4 dagar när det nu gått 8 dagar. Även om det inte var deras fel så blir man irriterad för jag ska snart ha prov på en hel del sidor så måste liksom börja plugga på dom nu !


See ya later alligator :P

Av Sannixen - 5 september 2013 21:47

Känner mig inte alls pigg på att plugga ikväll känner mig irriterad över en viss person. Tänker inte skriva mer här för jag vet att några av hens närmsta läser ;)men men har iaf blivit klar med religions uppgiften så nu ger jag mig på nästa. Måste fråga biologi läraren imorrn om jag kan göra sista provet tidigare så jag kan få betyg snabbare hoppas det går att fixa. Måste nog gå och nanna strax för det är ju skola imorrn =tidig morgon :(

#plugga #komvux #pauli #malmö #skola #mamma #trött #morgon #religion #orkar #knappt #ska #klara #detta #det #lovar #jag

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards