Livet som mamma

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Sannixen - 23 september 2013 11:15

De frågorna vi skulle svara på ang boken gick inte alls bra. Jag svarade ju en del men hann inte klart innan lektionen var slut så stress svarade på vissa :/ aja sålänge jag klarar det så blir jag glad. Hade helt för lite tid på oss ville skriva mycket mer än vad jag skrev :(

Men men nu har jag slutat min andra lektion och sitter och väntar på killen jag ska snacka med ang frågorna. Kan hoppas han dyker upp snart.

Vill bara hem pallar inte mer. Nästa Fredag är det prov i geografi på ca 50 sidor :( plus att jag måste skriva en utredande eller argumenterande text till svenskan på ca 4 sidor till måndagen veckan där efter :(


Men ja det är bara att kämpa vidare med detta. Tillslut blir det väl bra får jag hoppas.

Av Sannixen - 23 september 2013 07:16

Ville knappt tro det när klockan ringde men de var bara till att stiga upp. Sitter nu och väntar på bussen hoppas inte jag missat den. Känns som det för här är ingen annan men dom kommer väl :P

Ska ha ett sorts "prov" nu på morgonen om romanen vi läst och blä kan säga att allt står still. Tyckte att den var så satans trist. Men men sen efter mina vanliga lektioner ska jag träffa han killen från religon gruppen och gå igenom våra frågor. Tråkigt men måste göras.

Nu kom bussen !

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards