Livet som mamma

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Sannixen - 12 september 2013 22:16

Började läsa texterna inför imorgon igen men fastnade i en film på tvn. Inte utan min dotter- jisses den var stark eller hur jag ska säga. Så många känslor man kände medans man såg den :/ men men när den var slut försökte jag mig på texterna igen och vet inte vad hon vill ha fram riktigt :S aja förhoppningsvis babblar dom andra mer än mig imorrn :P

Hann inte plugga inför biologi provet :/ måste ta tag i det så jag hinner läsa alla sidorna iaf en gång innan provet. Vi har ju inga genomgångar i det ämnet så detta är inget man har kunnat lyssna på och anteckna till.

Sen ska jag åka till linneas framtida förskola en sväng och titta. Skriver mer om det imorgon.


Nu kallar sängen :) natti

Av Sannixen - 12 september 2013 12:03

Är man trött om man är påväg till en annan bil utanför timmies förskola när det bara finns två bilar där?

Sen ringde jag förskoleförvaltningen och pratade där. Så nu har vi ett stort beslut att fundera över :/ efter det åkte jag och Linnea lite små ärende och skulle även fylla på mitt busskort men ja det glömde jag såklart hemma ^^ tur där är till imorgon också iaf :)

Nu är vi hemma igen och jag leker med Linnea men ögonen svider :( hade behövt sova verkligen alltså men men får försöka ta lite sovmorgon på lördag.

Av Sannixen - 12 september 2013 07:50

Linnea spelar lite piano för mig <3 snart ska vi väcka pågarna också. En ska till förskolan, en till sjukgymnast och själv ska jag ringa förskoleförvaltningen !!!

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards