Livet som mamma

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Sannixen - 4 september 2013 21:10

Dom stod och tittade på några fåglar i trädgården innan <3 Älskar er så otroligt mycket, mammas fina älsklingar <3

Av Sannixen - 4 september 2013 13:57

Var som sagt i skogen idag, en ur vår grupp hade kommit in på en annan skola så han hade slutat så nu var vi bara tre. Men det gick ändå :) hittade en hem del som vi ska jämföra på fredag men känns som vi inte alls har något tid. För på onsdag ska vi redovisa :/ så vi måste ses på fritiden vilket inte alls känns bra eftersom jag har så mycket annat. Men men måste ju göras :P

Av Sannixen - 4 september 2013 13:52

Vissa dagar stör jag mig så fruktansvärt på falska människor.

Av Sannixen - 4 september 2013 08:46

Sitter och väntar på klassen ska samlas och skolbussen ska komma för vår utflykt idag ^^ min grupp har valt barrskog och lövskog och då ska man jämföra blommor, djur, svampar och sådant. Och sen skriva en rapport som vi ska redovisa nästa vecka. TRÅKIGT!

Av Sannixen - 4 september 2013 08:35

Brukar ju göra våra tårtor själv när det är kalas och sådär :) tycker det är kul. Men behövde ju lite små tips och sådär så följde med Helena på tårtkurs igår :) fick en del användbara tips så nu gäller det bara att minnas alla. Men det var iaf jätte trevligt och sådär iaf :)


Här är min lilla tårta haha :P brukar planera mina tårtor i förväg när bag ska baka men idag var det bara pang på så då var det svårt att välja hur den skulle vara :P

#cakemehappy #tårta #sugarpaste #cake #tårtkurs #roligt #dekorera #mamma #kväll

Av Sannixen - 4 september 2013 07:22

Idag känner jag mig extra trött :( jobbigt. Ont i huvudet och ont i nacken. Idag ska vi iväg med biologin hela dagen 9-13 :( ska inte alls bli kul. Vi ska vara utomhus så vet inte ens vad jag ska ha på mig eller. Nu ska jag gå ner och ta en macka och sedan måste jag väcka min familj för idag ska dom köra mig <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards