Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sannixen - 29 augusti 2013 16:25


Åkte till skogen med mina små och Emelie och hennes små :) Super trevlig förmiddag. Barnen lekte och hade skoj och sedan fikade vi lite innan dom fortsatte busa <3 Det är verkligen så kul att följa Timmie och Elvira som varit vänner sedan dom var ca 3 månader eller så. Gullungar <3


  

 


Tack för idag :)

Av Sannixen - 29 augusti 2013 14:03


Älskar er så otroligt mycket <3


    

Av Sannixen - 29 augusti 2013 10:41

Ungarna busar massa i soffan :) strax dax för skogen med Emelie och deras barn :)

Av Sannixen - 28 augusti 2013 12:44

Fy lillan vaknade helt för tidigt idag :/ (6:15) men de var bara att stiga upp. Sen vaknade Timmie och kallade på mig och sa hejdå <3 sen somnade han om igen. Svensk lektionen gick bra nu ska jag bara försöka göra min analys, läraren är sjukt snäll och sa att vi har till måndag kväll på oss istället :) tack tack tack. Sen geografin var riktigt tråkig idag :/ tur läraren är bra iaf. Och efter det tog jag bussen hem :)

Om en stund ska jag och lillan åka till Bvc. 10månaders kontroll.

Av Sannixen - 27 augusti 2013 22:36

Snart klar med religions läxan inför fredag. Dock är det svårt eftersom man inte vet hur mycket han vill man ska skriva. I boken finns det knappt någon text alls som passar in under frågorna man fått :/ så söker på internet också men tycker inte det var så bra hjälp heller :P Aja har någon fråga kvar sen får det vara nog med denna läxan :P och så kan jag lägga resten av veckan på svensk läxan :) skönt det då den känns riktigt svår :/

Av Sannixen - 27 augusti 2013 13:11

Super mysigt. Vi åt frukost där sen gick vi en runda :) jag köpte en back med hjul till linneas leksaker som hon har nere i stora rummet och hon verka gilla den :) Nu när jag håller på att rensa bort vissa leksaker och sådär så blir det perfekt med den.

Har även beställt biologi boken. Fick köpa en ny :/ 480kr inte kul men ett måste ! Så nu har jag alla mina böcker. Kommer nog gå bra detta :)

Av Sannixen - 27 augusti 2013 08:29

Linnea sover fortfarande och klockan är halv nio :P jag vaknade för ett tag sedan och lika bra att bli pigg då tänkte jag. Eftersom imorgon är det ju skolan igen :P Har dock bara legat i sängen och surfat så ska väl trippa ner för trappan nu och ta en macka :)

Om 1 1/2 timme ska jag ju träffa tjejerna :) ska bli mysigt.

Av Sannixen - 26 augusti 2013 22:14

Lektionerna går snabbt faktiskt så det är skönt. Men det är väl för jag lärt känna så himla trevliga tjejer där :)
Efter sista lektionen fick jag skjuts hem av Patricia *tack tack *. Lunchade med sambon innan han åkte till jobbet och jag åkte för hämta prinsen på förskolan :) Sen hem och busade någon timme innan hans pappa kom för att hämta honom. Sen åkte jag och lillan en snabb runda till maxi och efter det blev det mys för oss innan hon skulle Nanna <3 Sen fortsatte jag lite med religions läxan så snart klar skulle jag tro. Skönt för den ska in på fredag samtidigt som novellanalysen så hade varit skönt att bli klar med den imorrn redan så jag kan koncentrera mig på analysen :)

Men nu ska denna mamman krypa ner och sova minsann. Tröttelitrött. Imorgon blir det Ikea med Helena, Frida och våra små tjejer :) sedan träffa mamma <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards