Livet som mamma

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Sannixen - 12 juli 2013 15:32

Nu har min prins åkt, känns direkt i mamma hjärtat när man vet att han ska vara borta 2 veckor :( min fina prins.


Loppan somnade nu iaf <3 ska spela en stund och sedan blir det kalas :)

#sonen #borta #tvåveckor #semester #mammaledig #älskarminabarn #livet

Av Sannixen - 12 juli 2013 12:56

Jisses vilket skönt väder det är idag. Timmie och sambon har lekt i vattenspridaren :) Sen badade Linnea i sin pool och så joina hennes daddy <3 så himla underbart. Nu sitter Timmie med ipaden, sambons lillebror spelar play station och sambon duschar. Vi tjejer njuter under parasollen i trädgården <3

#njuter #i #solen #med #vår #dotter #älskar #livet #just #nu #underbart #väder #mammaledig #semester #sol #bad #vatten #lek

Av Sannixen - 12 juli 2013 11:36

Timmie var hos frisören innan och var lika duktig som alltid <3 så efteråt åkte vi till toys r us för att köpa en sak. Men det blev en annan sak vi köpte istället haha :P en tingeling som flyger ;) han älskar ju tingeling så. Han är glad och leker med henne :)

#tingeling #flyger #vingar #blomma #utomhus #trädgård #sol #varmt #skönt #mammaledig #semester #roligt #leker #myser #familjen #kärlek #sonen #livet

Av Sannixen - 12 juli 2013 06:39

Såhär trött var det långe sedan jag var. Men så är de ju alltid när man ska iväg. Linnea har klyddat sedan kl 5 :( har så sjukt ont i huvudet nu :( Och ögonen svider och går knappt att hålla uppe. Och vill inte gå ner heller så killarna vaknar så får ligga här och glo. Undrar när Timmie vaknar, han fick följa med ner igen tillslut igår och vara med när vi såg film. Var ju vår sista kväll på två veckor :( <3

Men men hoppas iaf att jag kan piggna till, kanske sova middag med Linnea sen. För vi ska på kalas kl 18 och då vill man ju gärna vara pigg och glad.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards