Livet som mamma

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Sannixen - 8 juli 2013 19:49

Jag, sambon och Linnea åkte iväg och åt glass i det fina vädret. Men mongot som jobba där tog fel strössel. Vi bad om choklad men när sambon fick sin så var set nötkross men för honom går de bra men så sa han precis när hon stoppar ner min glass i nötkrossen att jag var allergisk och hon tog fel. Gissa vad människan gör??? Stoppar ner den i choklad strössel MED nötkrossen kvar på???!!!! Är hon helt dum i huvudet? Tänk om jag nu hade varit allergisk ? Nu är det ju så att jag bara inte äter nöt för jag tycker de är vidrigt. Men hade jag varit allergisk och ätit den hade jag ju fan hamnat på sjukhuset! Sambon sa ju till henne att jag är allergisk. Störda idiot i den kiosken. Men men sen kunde vi inte njuta av glassen för när vi gått ca 5 steg började allt rinna så fick stress äta den. Och ännu mer otur att när vi sen gick vidare så fick sambon skoskav för han hade för låga strumpor :/ var inte riktigt vår dag detta haha <3

#nötkross #strössel #glass #idiot #kiosk #stranden #solen #mysigt #ensamma #smälte #arg #skoskav #strumpor #skor #vagn #mammaledig

Av Sannixen - 8 juli 2013 15:03

Varit i stan och lunchat med Pernilla :) Timmie var också med och ett litet charmtroll var han allt ;) <3 Efter lunchen gick vi bort till lekplatsen så han fick leka av sig en stund innan vi åkte hemåt. Nu har han åkt till sin farmor för att leka lite :)

#playground #with #my #son #and #friend #lekplats #sol #lek #mysigt #lunch #tjejkompis #väninna #trevligt

Av Sannixen - 8 juli 2013 09:13

Ännu en dag med super fint väder. Har vattnat i trädgården, fått lillan att somna i vagnen där ute, lekt med Timmie vid gungorna och bara myst på filten <3 och klockan är bara 9 :) Sambon är och köper bullar så det blir gotti gott till frukost. Sen ska jag iväg och träffa Pernilla vid 12, tror Timmie följer med mig :)

#out #in #the #garden #ute #i #trädgården #och #myser #varmt #och #fint #väder

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards