Livet som mamma

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Sannixen - 4 juli 2013 20:52

Innan när sambon satt och mata snäckan så somnade hon mitt i allt <3

#trött #liten #tös #somna #när #hon #åt #mat #våran #fina #flicka

Av Sannixen - 4 juli 2013 16:55

När vi kom en efter folkets park så hade sambon köpt vatten ballonger :) så då for mina pågar ut och kastade ballonger och åkte lite vatten Slider :) Och linnes kröp omkring i gräset och njöt :)

#vattenballonger #vatten #vattenslider #lek #utomhus #trädgården

Av Sannixen - 4 juli 2013 15:33

Idag var det dax för en mamma träff och tyckte det var hur trevligt som helst :) träffade upp de andra tjejerna i folkets park :) hade bara Timmie med mig eftersom jag inte riktigt visste var vi skulle vars ifall han velat bada eller leks på lekplatsen så var det smidigast med en :)

Hoppas det blir fler ggr :)

#Folketspark #mammor #träff #varmt #barn #sonen #bus #boll #sköldpaddor

Av Sannixen - 4 juli 2013 07:08

Jag har aldrig varit, är inte och kommer nog aldrig att vara en morgon människa. Typiskt idag när Timmie inte ska sova middag så väckte han oss kl 6:20 :O så kommer bli en låååång dag. Hoppas att han ändå kan vara glad för senare ska vi in och träffa några andra mammor och barn. Men ja fy de dagar han sover till 8 älskar jag och är helt okej td. Men allt innan dess ja då behöver jag en eller två timmar innan jag är människa igen. Borde man inte vänja sig ? Tydligen inte. Undrar om han alltid ska vara morgon människa min lille prins ? <3

#mammaträff #folketspark #kul #lek #barn #tidig #morgon #trött #människa #syskon #pojke #bebis

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards