Livet som mamma

Alla inlägg under juni 2013

Av Sannixen - 10 juni 2013 18:12


Så sjukt underbar <3



 

Av Sannixen - 10 juni 2013 18:05



Då har jag ansökt om Csn inför hösten :) Ska läsa 350 poäng så då kommer jag nästan upp i heltid. Så nu får vi se hur det går :) Inga roliga ämne jag sökt dock så inte särskilt motiverad som sagt men jag SKA göra dom ändå. Och de kommer bli bra, har så många underbara och stöttande människor i mitt liv så. Och våren får jag ta som den kommer inget att stressa upp mig för just nu ju. Och i oktober ska jag göra högskoleprovet så då får ni hålla tummarna igen ;)

Av Sannixen - 10 juni 2013 14:59


Åkte in till Mimmi i förmiddags så gick vi en sväng på stan i det fina vädret. På vägen tillbaka gick vi in så jag kunde snacka med någon på vägledningscentrum. Så nu har jag fått lite klarhet men ja inte fullt ut. Det dryga är att det är inte förrän NÄSTA höst jag kan söka in till det jag vill läsa. Så vet inte riktigt vad jag ska göra till våren. Funderar på att ta lite strö kurser på högskola annars jobba. Men de får vi se :) Men jag ska iaf göra högskoleprovet har jag kommit fram till. Känner mig inte alls motiverad just nu men ja jag ska vilket fall läsa dessa kurser till hösten. Men men sen gick vi till Pauli för jag skulle hämta mitt Matte betyg men de skulle man tydligen få hemskickat :S Alla verkar förvirrade..Efter det gick vi och tog varn en glass i Folkets park :) Riktig mysig dag.

Av Sannixen - 9 juni 2013 14:21

Linnea står på tå för att nå upp gnaga på tv hyllan :P <3

Av Sannixen - 9 juni 2013 09:45



Har precis rensat alla Linneas kläder. Känns konstigt att hon har en ny storlek igen :) Vår lilla flicka börjar bli stor, tänk att för 7 månader sedan var hon ny kläckt <3 Och nu kryper hon,sitter själv, har tänder, står upp och går längst bordet <3 Jisses, kan inte förstå var tiden har tagit vägen. Har gått helt för snabbt men de är kul att se hur mycket hon har utvecklats på dessa månaderna :)



Dåtid <3

 


Nutid <3

  


  


Vår lilla loppa <3



Av Sannixen - 9 juni 2013 06:59

Ännu en dag då lillan vill upp halv 6 ;( undrar om de är den nya tiden nu. Varken min kopp eller mitt huvud vill iaf för fy fan vilken huvudvärk :( får hoppas den går över när jag piggnar till. Tycker synd om sambon som åkte till jobb vid 04. Men han slutar iaf en bra tid idag så vi kan umgås <3

Av Sannixen - 8 juni 2013 19:49

Idag var det kalas :) God mat och gott snack. Lika trevligt som alltid. Synd inte Timmie var mer bara :/ men men blir ju fler ggr. Grattis fina mormor :)

Av Sannixen - 8 juni 2013 09:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards