Livet som mamma

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Sannixen - 3 juni 2013 23:05

Är knappt trött :( antagligen för jag är nervös oxh stressad inför imorgon. Jäkla matten alltså :/ men men måste göras och sista dagen ju. Ligger i sängen och tittar på film men känner mig inte tröttare för det. Hoppas inte barnen vill upp 6 igen bara :/

Av Sannixen - 3 juni 2013 20:50

Dagen har varit mys men lite små seg :P Efter de små ärendena innan idag åkte jag och lillan hem. Sen sov vi middag tsm <3 verkligen välbehövligt. Åt lite rester från grillkvällen häromdagen och sen har vi bara tagit det lugnt. Timmie kom hem vid halv åtta så då spelade vi lite på ipaden innan barnen skulle sova :) Jag har själv lust att sova nu men blir nog att jag äter lite först är hungrig som en varg nu haha :P konstigt nog har jag gått ner ett kilo trots att jag äter vanlig mat igen :P skönt det iaf :) dock hade jag hellre blivit av med fettet efter graviditeten :P men men de försvinner med tiden. Nej nu ska jag lägga Linnea i sängen och gå ner och äta något :)

Av Sannixen - 3 juni 2013 13:57

Idag fick Linnea en egen pipmugg :) <3

Av Sannixen - 3 juni 2013 10:53

Tänk att imorgon är det min sista matte dag. Lär inte kunna sova i natt alltså är så sjukligt nervös :O Min framtid står på spel, okej visst kan söka in och göra omprov till hösten men hade varit så sjukt nice att ha det klart nu så jag hade haft en chans till högskola till hösten istället :) Men men sitter och läser igenom lite för imorgon ska jag ha muntligt prov och har ingen aning om vad som gäller men kan komma från vilket kapitel som helst iaf. Usch hatar muntligt :(

Av Sannixen - 3 juni 2013 06:46

Fy tusan för att vakna innan kl 6 :(  Så jäkla typiskt bara för jag måste koncentrera mig på matten sen för imorgon är mitt sista prov. Tror dock inte jag klara kursen :/ men ja förhoppningsvis får jag veta det imorgon. Men men har lust att lämna Linnea till sambon så att jag får sova men vet inte när han kom hem igår/inatt så skiter i det :/ mår verkligen piss och är så sjukt dåligt humör :( håller tummarna att jag kan sova med Linnea sen :p

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards