Livet som mamma

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Sannixen - 2 maj 2013 20:16

Efter vi hämtat Timmie bar det av hemåt igen. Vattnade den nysatta potatisen och lite så (tack min son för att du påminner mig ) Timmie tycker det är jätte kul att vattna. Såg även att blommorna jag satte runt ena äppleträdet förra året har kommit :) trodde dom var förlorade så nu blev jag glad. Sen blev det middag och efter det film och mys med mina små <3 en helt underbar dag.

Imorgon får jag se om det blir matte. Men ska iaf till tandläkaren runt 12 och sedan hemåt. Mamma ska komma och hjälpa mig ta bort vår murgröna då jag tänkt plantera smulton och jordgubbar där :) sen blir de nog en runda och kolla efter hyllplan om jag hinner och orkar :)

Av Sannixen - 2 maj 2013 13:22

Promenerar för att hämta store bror på dagis <3

Av Sannixen - 2 maj 2013 12:16

Sambon kom hem från jobb vid 4 i natt så han är helt slut. Jag är helt slut och lillan helt slut :O hon har somnat på mig nu och jag funderar på om jag ska vila en stund. Sambon har åkt till jobbet :/ synd om honom. Han somnade hela tiden i soffan så trött han var <3

Av Sannixen - 2 maj 2013 10:24

Riktigt skönt väder idag :)

Av Sannixen - 2 maj 2013 10:23

Riktigt skönt väder idag :)

Av Sannixen - 2 maj 2013 10:16

Har vi varit och köpt barnmöblerna :) Dock behöver dom skrubbas en del men det kommer säkert bli bra tillslut. Kanske blir att måla om dom också får se :)

Av Sannixen - 2 maj 2013 08:11



Lillan har börjat sova rätt bra faktiskt :D Hon somnar vid 19-20 efter Timmie lagt sig. Sen vaknar hon väl en max två ggr på natten nu. En gång äter hon iaf. Sen vill hon stiga upp kl 5 men de senaste två nätterna har hon somnat om och sovit längre. Som idag sover hon fortfarande och klockan är efter 8. Och igår sov hon till ca 9. (nu vaknade hon hihi)


Men men idag ska jag försöka bli klar med trädgårdslandet men eftersom jordgubbarna och smultronen ska flytta till annat ställe så måste jag gräva upp allt där med så vi får se. Efter Timmie har lämnats på dagis ska vi andra åka till Trelleborg och hämta ett bord och två stolar till Linneas rum :) Känns som lång väg men tyckte de bordet var smidigt med två hyllor under :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards