Livet som mamma

Alla inlägg under april 2013

Av Sannixen - 27 april 2013 21:38

Nu är vi hemma :) Först var vi på en jätte trevlig konfirmation för Pontus. Efter det blev det mat och massa trevligt snack hemma hos dom. Sedan lämnade vi dottern där och åkte och tittade på Iron man 3 på bio :) Mysigt med ensamtid med min älskling <3 Tack för att ni passade henne :) Nu är vi hemma och ska kolla lite Grimm innan vi ska nanna. Natti natti !!

Av Sannixen - 27 april 2013 11:39



Då har jag lockat håret och myser nu med lillan i soffans medans sambon duschar :) Skönt att ha håret klart såhär långt innan. men blir nog ingen matte idag heller. Lillan vägrar sova och jag har ont i huvudet :/



 

Av Sannixen - 27 april 2013 08:59

Jag tycker att det fungerar bra men jag tillåter mig själv att leva. Luncher jag med vänner äter jag som vanligt, kalas och sånt äter jag gott och på helgen har jag lördags godis :) Jag går fortfarande ner i vikt men sakta vilket inte gör mig något :) Det är dock fettet jag vill bli av med någon som har tips? Jag har 2.1kg till jag väger det jag vill :) Men det får komma i sin egna takt. Nu denna helgen är det både konfirmation, bio och kalas så kommer bli kaos. Får gå extra lång runda på söndag kväll haha :P Men ja ni som funderar på att prova Lchf, gör det :) Håller man på det strikt lär man gå ner snabbare än mig såklart. Och jag vill inte gå ner för snabbt då gifterna och så kan åka ut i bröstmjölken och det vill jag inte utsätta loppan för <3

Av Sannixen - 27 april 2013 08:31



Tyckte detta var jätte fint :) Men har ju redan fixat i lillans rum så blir nog inte att vi köper det. Isf bäddsetet :)


 



Av Sannixen - 27 april 2013 08:27



Gårdagen så var vi och valde ut vilka foto vi ville ha i albumet och sådär hos fotografen :) Blev en del fina faktiskt så det var kul. Sen träffade jag Mimmi på IKEA, lunchade där och gick en runda för hon skulle shoppa loss. Åkte vidare och tillslut till Mobilia för jag skulle kolla efter klänningen där. Fanns inte så blev en klänning på Vero Moda istället, dock en storlek förstor för den fanns ej i min storlek och vet knaoot om jag fått den över brösten i min storlek :/ Fick knappt över denna vid brösten så. Men men sen hem och mös med loppan. Promenerade med syrran och familj fram emot kvällen. Sedan hem och kollade film på ipaden i sängen ;)


Idag ska vi på konfirmation i eftermiddag och efter det blir det ensamtid med sambon för att gå på bio <3 Nu på förmiddagen ska han iväg med Jim och jag ska försöka locka håret och sedan räkna lite matte då jag inte räknat på ett par dagar nu. Måste tagga upp mig igen ju :P

Av Sannixen - 26 april 2013 19:18


Nu ska jag bara byta resten av dynorna :) Hoppas sambon kommer tycka att det är fint imorgon.


 

Av Sannixen - 26 april 2013 17:39



Så bytade jag Gardinerna med :P Haha lika bra ju. Så nu är det "bara" hyllorna som ska bytas och hitta lite saker och ställa på dom. Och byta blommor och krukor i fönstrena :D


 

Av Sannixen - 26 april 2013 16:40



Först på IKEA hade dom slutat sälja de roa lådorna till Expedithyllorna :( Så om någon ska sälja så säg till. Sen på Gina Tricot hade dom inte den klänningen jag ville ha i blå, tydligen bara vissa av affärerna som har det. Sen var jumpsuiten till Linnea slut i hennes storlek ^^ Så ja som vanligt har jag sån satans otur.. Men men.. Hoppas iaf jag hittar rosa såna lådor, u fanns det blåa ^^ Som jag ville ha när Timmie var liten men då fanns inte det.. haha vilket skämt detta..

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards