Livet som mamma

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Sannixen - 23 april 2013 19:53

Klarade även andra provet i matten bra :) Fick precis mejl så nu är jag över glad :) "bara" kapitel 3 kvar nu och sedan nationellt. Men ja jag mår skit över detta kapitlet :/ är verkligen jätte svårt och har mycket mindre tid på mig med detta än jag haft med de andra två :( men men håll tummarna för mig ändå gott folk :)

Av Sannixen - 23 april 2013 16:02

Nu fick barnen bada tsm för första gången :) <3

Av Sannixen - 23 april 2013 15:16

Timmie sa precis att han ville kissa på pottan och så gjorde han det <3 Kanske kommer fortsätta med det denna gången? Håller tummarna iaf :)

Bara för det fick han en liten paket ;) ett par vingar som han velat ha jätte länge haha <3 finaste pojken

Av Sannixen - 23 april 2013 14:49

Lillan ligger och kelar med vällingen haha :P bara tugg tugg och skratt skratt :P <3 Innan idag fick hon testa spagetti bolognes puré men nope inte ens det gillade hon :O

Av Sannixen - 23 april 2013 09:15



Alltså ibland kan man undra hur lärarna tänker. Jag skrev och fråga hur mitt prov förra onsdagen gick så har han inte ens rättat det än. Och om 2 veckor är det kap 3 och sedan veckan efter nationellt.Och för att få göra det nationella vill dom att kap 1,2 och 3 ska vara godkända. Men om han inte rättat mitt än hur ska jag veta om jag måste göra om kapitel 2 eller om jag ska fortsätta med kap 3 som jag håller på med :S Och tänk nu om jag får veta at tjag ska göra om 2an då måste jag antingen börja plugga det en vecka till nästa prov och missa en hel vecka inför 3an. eller plugga klart 3an och göra de provet sen försöka hinna 2an innan det nationella. Förstår inte varför dom satt det nationella just den veckan faktiskt dom hade kunnat flytta det någon vecka för terminen är inte slut förrän mitten av juni.


Hmm aja får hålla tummarna att jag klarat 2a iaf och kommer klara 3e. Dock är 3e skiiiiiiit svårt, fattar knappt något :/

Av Sannixen - 23 april 2013 08:38

Hoppas det blir fint väder idag eftersom dagis är stängt och jag vill vara ute med mina små älsklingar <3 Just nu ligger vi och myser i sängen och väntar på att Timmie ska vakna :) Ska se om han vill ut och cykla senare om vädret tillåter. Och ikväll blir det nog promend om syrran orkar, dom var ju på Justin Bierbers konsert igår :P Så dom har nog precis kommit hem eller iaf strax.


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards