Livet som mamma

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Sannixen - 18 april 2013 21:39

Jaha då blev det ingen egentid idag jag son hade behövt det men jag ska iaf lägga mig och sova :) Får förhoppningsvis några timmars sömn iaf. Imorgon kl 10 ska vi vara hos fotografen :) sen efter set ska sambon och lillan på sitt håll. Och jag och Timmie på vårt , ska köpa skor och solglasögon till honom <3 sen blir det en mysdag hoppas på fins väder så vi kan vara ute och busa :) <3

Av Sannixen - 18 april 2013 20:14

Då var 1 1/2 timmes promenad avklarad och Timmie sover nu gott i sin säng :) Men Linnea får ingen ro eftersom hon är täppt i näsan stackaren :/ har fått näsdroppar men inte hjälp börjar få en jäkla huvudvärk nu för jag är så varm när hon ligger på mig och vill sova :/ <3


Jävla internet har slutat funka här hemma blir galet arg kan jag ju säga !! Får se imorgon annars får jag ringa bb och då kommer jag inte vara glad.

Av Sannixen - 18 april 2013 17:28

Ni gör livet värt att leva <3

Av Sannixen - 18 april 2013 17:23

Har provat lite klänningar på lillan inför fotograferingen imorgon. Synd hon blev förskyld tills idag :/ Men men svårt att välja klänning så får se vilken de blir sen får fråga sambon imorrn. Imorgon ska timmies ena skjorta strykas också innan vi åker :) Ska vara där kl 10 så blir lite små stress på morgonen :P Men men nu lyssnar vi på musik och leker i timmies rum :)

Av Sannixen - 18 april 2013 10:43

Sambon åkte hem till Jim med lillan så jag kunde få räkna lite nu eftersom det inte blir något räkna de i helgen. Så nu går jag vidare till kapitel 3 :) Tre veckor till provet heja heja heja :P

Av Sannixen - 18 april 2013 08:58



Usch linnea vaknade upp förskyld igen :/ Stackars liten <3 Hoppas det går snabbt över. Timmie är nu på dagis och leker med alla barnen :) Imorgon är han ledig för då ska vi iväg och ta foto <3 Idag sker inte mycket faktiskt, ska räkna lite matte nu om en stund tror jag sedan får vi se vad som sker :)



Yeay efter att ha ätit mc donalds två dagar i rad och sen även lite tårta igår och ingen promenad igår så har jag "bara" gått upp 1 hg :) det är ju ingenting. Så jäkla sköööönt :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards