Livet som mamma

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Sannixen - 16 april 2013 21:39

Eller inte :( men ett måste. Imorgon gäller det håll nu alla tummar och tår :)

Av Sannixen - 16 april 2013 20:12

Hemma efter promenaden och nu blev det lite sen middag för Timmie :) och jag åt lite kött haha. Snart läggdags för barnen hoppas Linnea somnar också så jag kan räkna lite matte i sängen.

Av Sannixen - 16 april 2013 16:26



Har börjat titta efter lite vi kan hitta på i sommar när vi har semester hela familjen :) Och just nu har vi hittat två grejor vi verkligen vill göra. Ska kolla upp lite ang dom och så innan vi bestömmer oss.


Men blir det av så blir det lite av detta :


   


och sedan lite av detta ;)

  



Håller tummarna nu att de vi funderar på klaffar :D <3


     

Av Sannixen - 16 april 2013 15:30

Efter vi hämtat Timmie på dagis åker vi hem och bytade kläder sen ut :) Timmie cyklade en stund sen lekte vi på lekplatsen och innan vi gick hem fick han cykla en runda till. Så himla mysigt att vara med mina barn <3 Älskar er så otroligt mycket finisar :)

Av Sannixen - 16 april 2013 15:25

Timmie vill hellre använda sin gamla cykel för den är han grym på. Synd trodde han skulle prova den nya så han lär sig men men kommer väl en dag han vill det :)

Av Sannixen - 16 april 2013 07:31

Nu är man hel igen när hela familjen är hemma <3 Tittade lite på film med barne än igår efter Timmie hade kommit hem så dom la sig inte förrän ca 21 och ändå vaknar Linnea samma tid. Kul att båda mina barn är så hahaha hur länge dom än är vakna vaknar dom samma tid på morgonen. Förstår inte hur dom inte kan vara helt slut då :P <3 Jag och Linnea ligger och myser och väntar på att Timmie ska vakna sen ska vi väcka sambon <3 Så vi hinner ses lite innan alla ska på sina håll. Jag ska träffa Pernilla idag iaf och det ska bli super kul :) Sen hämtar jag upp prinsen på dagis efter de och sen blir de mysdag.

Måste lägga mig tidigt ikväll så jag är pigg imorgon. Räkna matte på morgonen och sen prov på eftermiddagen så behöver vara fokuserad. Ser verkligen inte fram emot det dock då jag knappt minns något av detta kapitel, helt för mycket man måste komma ihåg men men ska testa göra provet ändå så får vi se.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards