Livet som mamma

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Sannixen - 12 april 2013 22:48

Gick en lång runda med syrran idag eftersom vi båda skulle synda idag haha :P blir en lika lång imorrn och söndag skulle jag tro så det man åt idag försvinner igen haha. Hoppas inte vågen visar för mycket imorrn :O krängde en del choklad och även lite ostbågar ;) men vill ju fortfarande leva så och "bara" 3 kg kvar. Allt utöver där är väl mer plus i kanten bara :) men men sen har jag och sambon tittat på film och några serier och nu är det dax att sova. Hoppas på en lugn natt :) Imorgon ska vi passa sambons systerdotter :) ska bli riktigt kul synd att inte Timmie är hemma bara för det hade han blivit super glad över :)

Av Sannixen - 12 april 2013 13:55



Räknat lite matte är väl en 5 sidor av hela kapitel två jag inte riktigt förstår så på måndag måste jag fråga den läraren jag verkligen inte gillar och hoppas att hon kan hjälpa mig förstå för sen är provet på onsdag. I detta kapitlet är det jätte mycket att komma ihåg vilket är lite drygt men ja annars får man ju bara göra om det sen. Känner dock inte att jag har tiden till det.


 

Av Sannixen - 12 april 2013 08:55

Kan inte somna gör jag har sjukt ont i svanken och höfterna det verkligen strålar och gör svin ont :( Så igen vila för mig :( typiskt. Men tur att huvudvärken känns bättre iaf. Undrar vad det är som gör att jag har så ont. Om det är för jag gick med mina andra skor igår eller om de är för jag går fel med vagnen. Brukar få ont i svanken när jag kört med syskonvagnen men igår körde jag med linneas vagn och den är super smidig så vet inte varför denna smärtan kommit :( men gör riktigt ont iaf kan inte göra något utan de gör ont hela tiden vare sig jag står, går, sitter och ligger :/

Av Sannixen - 12 april 2013 08:12

Lillan vill sova igen och sambon sover fortfarande så ska också försöka somna om faktiskt :)

Av Sannixen - 12 april 2013 07:06

Att få sova lite längre om morgnarna :( idag är jag så fruktansvärt trött och ont i huvudet så hade velat sova två timmar utan att bli störd det hade varit himmelriket att få det!!

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards