Livet som mamma

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Sannixen - 7 april 2013 22:04

Idag kan jag lova att Timmie testade mig och mitt tålamod till 100%. Detta var nog den värsta dagen under dessa tre åren tsm <3 En övertrött pojke väntandes i ett vårdcentrals väntrum i två timmar ^^ Man kan ju förstå honom men jisses alltså :/ Och efter dessa två timmarna kände hon lite snabbt på magen och sa att jag skulle beställa tid på vår vårdcentral och ge honom kiwi. Snacka om bortkastade två timmar :( Under dessa två timmarna hann jag även bli ovän med två kvinnor i väntrummet dock verka dom känna varandra men ändå fy fan vad arg jag var ^^ efteråt ville jag bara gå därifrån men fick stanna kvar för Timmies skull men som ändå blev bortkastad tid. Men men får ringa vår egna vårdcentral imorgon och hoppas på en tid i veckan iaf.

Av Sannixen - 7 april 2013 12:26


Såhär blev tårtorna jag gjorde :)



Mitt lilla lejon :) Blev faktiskt nöjd med den :D 




Lejonet och alla dekorationer är gjorda med sugarpaste :)

Bilden är en sådan ätbar men ja man får inte ha för mycket vatten och inte för lite. Och tyvärr hade jag råkat ta för lite så den var fortfarande lite "hård" Men den smälter bättre in i tårtan om den får ligga på grädde :)



Av Sannixen - 7 april 2013 12:03


Såhär såg dessertbordet ut :)

(även där grönt/djur tema)




Denna gången hade använt drinkpinnar till cake popsen :) Vilket blev en riktig höjdare.

Så ena sorten hade bi uppe i toppen och ena sorten hade fåglar.


Tårtorna :)


   

Av Sannixen - 7 april 2013 11:55




Stiliga prinsen <3


 


Fina sessan <3

 


Åhh vad jag älskar er <3 Ni är mitt liv och hade inte kunnat tänka mig det utan er <3

Love love love <3

Av Sannixen - 7 april 2013 11:47



Hade grönt tema igår våren i ära :)


 



konfettin :)

 



Av Sannixen - 7 april 2013 11:30



Här har han fått sin nya cykel :D Över lycklig.. Hihi söta unge <3



 

 

Pakar upp lite små paket :)

 



Grattis finis <3 ( fyller dock inte år förrän den 17e)

Av Sannixen - 7 april 2013 10:36

Tog ut nya cykeln för en runda. Går sådär men han kommer nog lära sig det snabbt sen när vi kan vara ute lite mera :) Och nu stannade vi en stund på lekplatsen innan busen ska in och sova middag :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards