Livet som mamma

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Sannixen - 2 april 2013 20:07



Hör att Timmie försöker få ut något under byrån i storarummet. Ligger och stånkar och pillar med sin kvast. Hör honom prata massa - Jag ska få ut dig o.s.v hahahahahah :P Jag sitter vid datan och chillar så kommer han bort titta mamma så håller han mitt batteri till min systemkamera och jag blir över lycklig, varit av med det i typ 1-1½ år nu. Jag brukar ju bara köra in dammsugaren där under och inte riktigt kolla om där finns något där :P Han bara den låg i dammet.. hahahahahahahahahah jag dog nästan. Han är så underbar. Bara pussade och kramade honom massa <3

Av Sannixen - 2 april 2013 19:53

Jag och syrran har bestämt oss för att gå ut på promenad varenda kväll nu :) Så idag var första gången. Dock gick vi om varandra så jag hann hela vägen hem till henne :P Sen möttes vi upp. Vi och alla barnen så det var kul. Dock hade jag glömt Timmies skor hemma vilket var en rejäl miss :( men dom får hänga med imorrn. Men i sluter blev de 4 minsta barnen lite halv sura så tur vi var påväg hem då :P Var ute och gick i 1 1/2 timme :)

Av Sannixen - 2 april 2013 15:23



Måste berömma dom faktiskt. Dom hade sett mitt andra inlägg och hörde av sig :) Riktigt bra faktiskt. Och jag hade tur att den sakern jag ville ha allra helst från hemsidan skulle komma in inom en vecka och tydligen fast man beställer den när de står slutsåld så blir den skickad till en så fort den kommer in :D Så nu kommer den om några veckor :)



 

Bild tagen från www.jollyroom.se



Av Sannixen - 2 april 2013 14:07

 



Av Sannixen - 2 april 2013 12:58



Vår lilla loppa älskar verkligen att hoppa. Men så har vi inga karmar så kan inte köpa en sådan hoppgunga och Fischer Price hoppgungan som finns kostar närmre 2000kr och känner att de inte riktigt är värt. Men min syster hade en som jag kunde köpa av dom :D Rosa och fin. Nu ska loppan bara förstå att den är till för att hoppa <3


 

Av Sannixen - 2 april 2013 09:56

Har mycket att göra denna veckan inför kalaset men matten ska inte halka efter. Det är min framtid !!!

Av Sannixen - 2 april 2013 08:33

Jätte trevligt på påskmiddagen igår :) Barnen var över lyckliga att träffa varandra och busade till tusen, jätte kul att se. Super god mat och efteråt också ofc. Helt enkelt en underbar dag :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards