Livet som mamma

Alla inlägg under mars 2013

Av Sannixen - 24 mars 2013 14:09



Hade Linnea varit lite större hade jag sjukt gärna haft den här vagnen till henne :) Elodie Details - Apple off my eye. ÄLSKAR allt i den kategorin <3



 

Av Sannixen - 24 mars 2013 10:27

Har beställt lite kläder till Linnea inför sommaren men tyckte storlekarna var lite sådär så hoppas det blir bra ändå :) lär komma nästa vecka iaf. Timmie fick en ny t-shirt men där fanns inget annat kul till honom vilket var tråkigt :/ Tre av klänningarna jag ville beställa till Linnea var slut så får hoppas dom kommer in igen :)

Av Sannixen - 24 mars 2013 07:23

Nu vaknade Timmie för andra gången :) Mys i vår säng och tittar på barn program :) <3 Önskar att sambon var hemma med <3

Av Sannixen - 24 mars 2013 06:21

Linnea har väl väckt mig en gång i timmen hela natten. Är så satans trött så vet knappt var jag ska ta vägen :( Hade verkligen behövt sova en hel natt snart annars kommer de bli flera dagar med migrän som skedde för ett par veckor sedan. Men tror dock lillan börjar bli sjuk eftersom hon har väldigt ansträngd andning i näsan :( Men ja hon har ju hållet på såhär k flera veckor nu, dock inte lika mycket som i natt. Men vet inte vad de är med henne :/ Känner bara att jag själv inte kommer orka. Och ja sambon började ju jobba 05 och gör de tills imorrn så han kan inte heller ta dom en stund
nu :/ åhhh jag orkar inte ens resa mig, allting snurrar :(



Hoppas ni andra fått sova bättre iaf :)

Av Sannixen - 23 mars 2013 15:28



Sambon fick åka till akuten innan :/ han mår lite bättre nu så hoppas det går över helt snart <3 Annars har jag bara tagit det lugnt hemma med barnen idag <3 Timmie vaknade på fel sida efter vilan vilket inte var särskilt kul. Men nu verkar han ha lugnat sig :) Tittar på Gnomeo och Julia just nu (eller ja jag gör de) haha. Han sitter med ipaden och hörlurarna :P Snart kommer sambon hem med Mc donalds också riktigt gotti gott ska det bli är vrål hungrig. Sen blir det bara mys resten av dagen och sova tidigt. Imorgon ska sambon jobba 24 timmar :O Helt sinnes <3 Bara för kunna vara ledig på min födelsedag <3 Jätte gulligt av honom men tycker synd om honom samtidigt. Men ska bli kul att se vad han planerat inför dagen :)



Av Sannixen - 23 mars 2013 13:14

Det kommer kanske gå framåt snart? <3

Av Sannixen - 23 mars 2013 10:41

Timmie älskar verkligen att klä ut sig :P med både pojksaker och flicksaker. Ibland är han Batman och ibland prinsessa men roligast är nog en blandning av trollkarl och prinsessa som han kallar de :P

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards