Livet som mamma

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Sannixen - 24 mars 2013 17:34



Linnea är jätte förskyld stackaren. Dock är Timmie också det så dom har väl smittat varandra. Båda deras näsor rinner och har sig. Men Linnea är även lite suris av sig idag :P kan skratta och skoja i någon minut sen blir hon suris igen och så har det varit hela dagen stackaren <3



 

Av Sannixen - 24 mars 2013 16:31


Såg precis att jag glömt visa när vi hade gjort om i Timmies rum. Nu är det ju evighet sedan men ändå :P

Spindelmannen fondvägg. Och ovanför sängen ska det stå Timmie igen har bara inte haft tid att pilla med det.



 

Av Sannixen - 24 mars 2013 15:11



Skulle egentligen ärende idag men orkar verkligen inte. Försökte sova middag med barnen innan men gick inte så bra :P Timmie har nu åkt med sin farmor på kalas och kommer hem imorgon kväll. Så blir tjejkväll här hemma för mig och lillan :) Middag om en stund och räkmacka ikväll. Nam nam :)


Prinsen när han väntade på farmor :)

 

Av Sannixen - 24 mars 2013 14:09



Hade Linnea varit lite större hade jag sjukt gärna haft den här vagnen till henne :) Elodie Details - Apple off my eye. ÄLSKAR allt i den kategorin <3



 

Av Sannixen - 24 mars 2013 10:27

Har beställt lite kläder till Linnea inför sommaren men tyckte storlekarna var lite sådär så hoppas det blir bra ändå :) lär komma nästa vecka iaf. Timmie fick en ny t-shirt men där fanns inget annat kul till honom vilket var tråkigt :/ Tre av klänningarna jag ville beställa till Linnea var slut så får hoppas dom kommer in igen :)

Av Sannixen - 24 mars 2013 07:23

Nu vaknade Timmie för andra gången :) Mys i vår säng och tittar på barn program :) <3 Önskar att sambon var hemma med <3

Av Sannixen - 24 mars 2013 06:21

Linnea har väl väckt mig en gång i timmen hela natten. Är så satans trött så vet knappt var jag ska ta vägen :( Hade verkligen behövt sova en hel natt snart annars kommer de bli flera dagar med migrän som skedde för ett par veckor sedan. Men tror dock lillan börjar bli sjuk eftersom hon har väldigt ansträngd andning i näsan :( Men ja hon har ju hållet på såhär k flera veckor nu, dock inte lika mycket som i natt. Men vet inte vad de är med henne :/ Känner bara att jag själv inte kommer orka. Och ja sambon började ju jobba 05 och gör de tills imorrn så han kan inte heller ta dom en stund
nu :/ åhhh jag orkar inte ens resa mig, allting snurrar :(



Hoppas ni andra fått sova bättre iaf :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards