Livet som mamma

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Sannixen - 10 mars 2013 21:27



Har varit på kalas hela kvällen :) Började kl 15 sen kom vi hem nu för en stund sedan. Vi brukar alltid stanna några timmar efter och umgås det är så mysigt. Snackar om allt möjligt och skrattar massa. Men Linnea var rätt trött nu så promenerade hem. Så när hon somnar ska vi se lite avsnitt på Arrow och sen blir de väl sängen. Känner mig rätt sliten nu :P

Imorgon skulle det blivit matte så får se iaf, ska även åka och pumpa mitt ena däck på nya bilen sen blir de väl en runda med den ;) grr.. hihi

Av Sannixen - 10 mars 2013 11:22



Timmie råkade snubbla men vet inte på vad. Men så trilla han och landade på en sån plastburk han har massa djur i. Tänk att han pricka just den ?! :( Sen gråter han, reser sig upp och håller för ögat och jag ser blod. Jag bara nu är han blind eller något. Fy för vilken läskig känsla. Under dessa snart 3 åren har han aldrig slagit sig särskilt allvarligt. Hos sin pappa ha han slagit upp näsan någon gång och lite sådan. Och hemma är de väl en gång när han cykla och slog sitt huvud när han cykla ner för en backe det värsta som hänt. Så jag blev chockad och det gjorde ont i mitt mamma hjärta att se honom såhär <3 Och de verkar göra sjukt ont :/ Men han fick faktiskt en av sina toalettpresenter för jag tyckte så synd om honom och att han kanske skulle tänka på annat. Blev en målarbok med Pippi Långstrump så medans han måla glömde han bort det för stunden iaf :) Sen nu sover han middag, hör honom i mellanåt gråta till lite :( <3 Men han glömmer de nog sen när vi är på kalas :)


 

Av Sannixen - 10 mars 2013 09:41



Nya bilen :) Kommer bättre bild när det är finare väder så man pallar vara ute mer än 1 sekund :P Den är riktigt fin i verkligheten :) Är super nöjd hihi.



 


  

Av Sannixen - 10 mars 2013 07:59

Så himla tråkigt och ruggigt väder :( Varför kan det bara inte bli vår på riktigt så sommaren kan komma.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards