Livet som mamma

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Sannixen - 6 mars 2013 19:01



Var ju på matten i förmiddags sen när jag kom hem fortsatte jag titta igenom lite. Mamma hämtade Timmie på dagis och när dom kom  hem åkte jag direkt in och till mitt matteprov. Parkerade på andra sidan än vad jag brukar och gick in genom en annan dörr men hamna ändå på "fel" sida av salen haha :P Vet inte var man ska gå egentligen. Men dom öppnar ju där också så det är ju lugnt.. Provet var svårt men kändes ändå ok. Så håller tummar och tår att jag klarade så man slipper göra om det. Dax att börja på kapitel två nu då :) Sen hem och gjorde tacos till oss, riktigt gotti gott :D Mamma stannade en stund och lekte med Timmie också.. Och nu strax ska ungarna nanna <3



Pappa kom förbi så nu kanske vi hittat min framtida bil. Dock en kombi men ser fin ut på bild så hoppas de är så i verkligheten också :)



Av Sannixen - 6 mars 2013 11:54

Har varit på matten en stund. Sambon åkte iväg något ärende nu och tog Linnea med sig så jag kan fortsätta kolla igenom boken hemma :) vet att det är en specifik sak jag verkligen inte får till att stanna i hjärnan :P och den lär komma på provet tyvärr. Men men jag ska försöka att inte tänka för mycket på provet så jag får blackout. Tre timmar kvar till de startar iaf.

Av Sannixen - 6 mars 2013 09:28

Var riktigt segt att stiga upp då Timmie varit ledsen två ggr i natt och sen har lillan klyddat sedan kl 4 :/ sen när det var dax att gå upp 8 sov båda barnen som stockar haha. Men men nu är jag mycket piggare och har jag tur försvinner huvudvärken snart. Tack och lov att det är sol ute man får så mycket mer energi då :) Nu är iaf Timmie på dagis och jag väntar på sambon ska komma hem så jag kan duscha och åka till matten. Idag kan jag stanna en extra stund eftersom sambon börjar jobba senare. Sen ska mamma passa ungarna medans jag åker in och gör provet sen :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards