Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2013

Av Sannixen - 24 februari 2013 20:18

Blir mys med sambon och Linnea nu på kvällen <3 saknar dock min lille prins som åkte till sin pappa innan och kommer imorgon kväll. Men blir kanske lite sovmorgon imorrn om jag har tur :) Sen ska jag åka in på matten, tänkte försöka göra prover nästa vecka, en vecks senare än planerat men eftersom där inte var några lärare förra veckan så fick det bli så. Lär dock inte klara det men så känns det alltid.

Av Sannixen - 24 februari 2013 18:32

Efter barnen sovit och jag och Timmke fått mat i magarna så körde vi hem till Emelie och Elvira :) fanns dock inga parkeringar in deras gata och dom grejerna man använder för att klicka i bilbarnstolen på chassit hade sambon kvar i sin bil :P Så fick verkligen kämpa med bära henne i stolen och hålla Timmie i handen <3 men de gick bra :) Hade jätte trevligt där hemma och barnen leker så fint tillsammans :) Snart ska Elvira också få ett små syskon så nästa år kan Linnea leka med deras lilla :) super kul.

Av Sannixen - 24 februari 2013 09:38



Natten var lite si sådär när barnen vaknade varannan gång :P Så jag fick inte mycke sömn. Men var ändå inte så hemskt trött när jag och Timmie steg upp. Sen vaknade Linnea vid ca 9:15 så nu myser vi i soffan. Timmie spelar på ipaden :) Om en timme ska Timmie sova lite iaf sen blir det lunch innan vi kör till Emelie och Elvira :)

Av Sannixen - 23 februari 2013 21:33

Du är så fin min lilla prins <3 Världens bästa son <3

Av Sannixen - 23 februari 2013 21:31

Hela familjen var ju ledig så förmiddagen bestod av massa mys och bus :) Sen efter barnen sovit middag tog vi det lite lugnt innan vi åkte till kalaset. Hade verkligen jätte trevligt och så himla god mat :) Timmie hade också jätte kul med Elina så han ville inte hem när det var dax <3 men tillslut så gick det bra hihi. Så åkte vi hem och tittade på Tingeling igen ;) och mös. Lillan är för söt nu när hon backar omkring på golvet <3 En mycket trevlig lördag. Och imorgon ska vi hem och hälsa på hos Emelie och Elvira. Ska också bli riktigt kul då det var ett tag sedan. Efter det ska Timmie åka till sin pappa redan imorrn men sen ses vi på måndag kväll igen <3

Av Sannixen - 23 februari 2013 12:18



Lillan har börjat skratta högt ibland när man leker med henne och när man kittlar henne , låter så underbart <3

Av Sannixen - 23 februari 2013 10:47

Morgonen har varit lugn :) var lite trött när Timmie ville stiga upp kl 6 men han somnade om en timme till tack och lov. Sen har vi ätit frukost och tittat på Tingeling, lekt lite och jag har hunnit vika massa tvätt och sätta på en maskin också. Nu har Linnea somnat och snart är det Timmies tur :) Sen kl 15 ska vi på kalas till två av sambons kusiner :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards