Livet som mamma

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Sannixen - 26 februari 2013 19:44

Ungarna ligger och sprallar ikapp :) Timmie har dock sylt i hela huvudet haha <3

Av Sannixen - 26 februari 2013 16:49


Lite äckligt bajsinlägg så läs inte om ni ogillar sådant ;)


Ja nu har jag iaf beställt 3 par potträningsbyxor till Timmie. Håller tummarna att dom funkar. Han började ju gå på toaletten och gjorde det en vecka sen efter han varit iväg en helg totalvägra han. Sen tillslut fick jag honom att gå på pottan också ca en vecka sen efter en helg borta totalvägra han igen ^^ Vet inte vad som gör att han vägrar. Men dom säger ju att tjat kan leda till det. och jag vet ju inte vad som sker där ?! Men men nu totalvägrar han att bajsa över huvudtaget :( Vilket resulterar till att han får riktigt ont i magen. Dock vet jag inte om han vågrar för att han har ont i gumpen för när han väl bajsar så är de precis som där är massa grus i :O Han älskar ju äta snö så han kan ju få grus i sig av det. Men ja jag vet inte så blir nog en trip till Vc på torsdag och kollar om de finns något han kan få som gör att han bajsar iaf. Sen får vi hålla tummarna att dessa potträningsbyxor ska hjälpa honom bli blöjfri !!


Beställde dom här --> Poops

Av Sannixen - 26 februari 2013 15:00

Idag blev de mc Donalds för mig och Timmie. Testade att beställa chicken nuggets till honom denna gången då han aldrig äter hamburgaren. Och det gick super bra han har snart ätit upp alla chicken nuggets och även sina älskade pommes:)

Av Sannixen - 26 februari 2013 12:46



den här var dock roligare där msn kan se orginalet samtidigt ;)



Av Sannixen - 26 februari 2013 11:11



Trots min huvudvärk börjar jag få tillbaka min positivitet :) Bara ett fåtal sidor kvar av kapitlet ca 8 eller mindre. Sen blir det repetition och lite blandade uppgifter :) Tänkt att göra provet nästa vecka så har ju några dagar att kolla igenom lite. Vissa saker är jag fortfarande väldigt osäker på även om jag klara dom i boken. Skulle jag få dom framför mig på provet blir de nog black out som vanligt :( Men men känner mig ändå lite halvt positiv och ska inte ge upp.



Nu ska jag klä på mig och lillan och köra till Maxi måste handla huvudvärkstabletter för att klara dagen då jag valde att räkna medans hon sov än att sova med henne :P

Av Sannixen - 26 februari 2013 08:14

Känner verkligen hur min kropp börjar sakka efter :/ Detta börjar bli fruktansvärt jobbigt alltså. Timmie kallade ca 5 ggr mellan 22-00 sen någon gång på natten. Han vet inte ens varför han kallar :S Sen började jag ligga och verkligen svettas sinnessjukt mycke. Och då har jag frusit nästan hela dagen :O Så då kunde jag inte sova av de. Sen har Linnea sovit oroligt så ja ännu en dag där jag mår skit. Om det fortsätter såhär får jag hoppa av matten :( kommet aldrig klara räkna när jag mår såhär :( Fan alltså att det ska bli såhär, äckliga jävla matten ska förstöra ens framtiden.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards