Livet som mamma

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Sannixen - 18 februari 2013 20:40



Man blir själv sugen på stor familj när man tittar på det :P Dock hade jag inte orkat storhandla med så många, inte velat ha så stor bil plus att jag vill kunna ha råd att ta med mina barn på semester <3 Men hade man kunnat det så hade man inte tvekat hahahaha galen tanke dock :P

Av Sannixen - 18 februari 2013 17:42

Utmaningsfrågor

Jag har antagit utmaningen från http://urenbrudssynvinkel.bloggplatsen.se/ och ska svara på lite frågor om mig själv. Dock inga svåra frågor.
 
 
Vad heter du? Sanna
 
Vem fick du dessa frågor av? Emma
 
 
Hur gammal är du? Blir 26 i mars.
 
Är du romantisk? Ja faktiskt :) Hinner dock inte vara det så ofta :P
 
Hur lång är du? 167cm
 
Vilken ögonfärg har du? Blå
 
Har du stationär eller bärbar dator? En bärbat :)
 
Vilka städer har du bott i? Malmö
 
Tycker du om kaffe? Usch nej :P
 
Tycker du om att mysa/kela? Oh yes <3
 
Kan du några andra språk än svenska? Engelska
 
Har du någonsin åkt ambulans? Nope
 
Vad har du för ringsignal? Vet inte har alltid den på ljudlös
 
Vad har du för bakgrundsbild på mobilen?  Bild på barnen <3
 
Kan du byta olja på bilen? jepp
 
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej aldrig fått några böter alls :)
 
Vad är det bästa som hänt dig? Mina barn & min fina fästman <3
 
Vad är det värsta som hänt dig? Att föda haha :P
 
Har du varit med i tidningen? En gång i Jula tidningen :P
 
Har du någon piercing?  Nej
 
Civilstånd? Förlovad
 
Hur bor du?  Hus
 
Vilket är ditt drömjobb? Lärare för en klass från 1-3 :)
 
Vad har du haft för husdjur?  Hamster, marsvin, hund och massa katter
 
Vad arbetar du med idag? Just nu mammaledig annars kassamedarbetare
 
Kan du åka slalom? Nej, har aldig åkt skidor
 
Vad har du för utbildning? Media på gymnasiet
 
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Hmm brösten kanske haha :P
 
Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen nu efter två barn :P
 
Vem vill du ska svara på dessa frågor? Annsofie http://minbebis.com/blogg/annsofie/ och Anna men där behöver ni lösenord så inte lönt att länka :)
 
 
 
Puss emma

Av Sannixen - 18 februari 2013 17:36

Umgåtts med fina Malin idag :) Hon kom med fika och så har vi pratat om allt mellan himmel och jord. Lika trevligt som alltid :) Linnea somnade strax innan hon åkte för hämta London på dagis sen sov hon enda tills lite innan kl 17 :O snacka om att jag blev förvånad :P Och nu ligger hon oxh backar runt på golvet haha sötnöt

Av Sannixen - 18 februari 2013 09:02

I natt har äntligen lillan sovit bra igen <3 Jag kom att tänka på de igår kväll att jag tror de började torsdags natten förra veckan att hon började sova oroligt men inte helt säker dock. Men det är kanske för Timmie inte är hemma som hon sover dåligt? Hon lär ju märks att här inte är lika mycket liv och rörelse när han inte är här <3 undrar om bebisar kan känna saknad av någon? Men men i natt var en bra natt och ikväll kommer Timmie hem <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards