Livet som mamma

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Sannixen - 5 februari 2013 21:39

Linnea har hållt på att sova små 5minutare enda sedan klockan 18. Hon är jätte trött men somnar liksom inte sista biten eller hur man ska säga. Börjar bli små drygt nu för hon blir övertrött och då blir hon ledsen istället <3 Men men lika bra att gå ner igen och gå runt med henne :/ hoppas denna perioden snart är över iaf.

Av Sannixen - 5 februari 2013 18:28



Tårtorna till Timmies 1 års kalas :) Min vän Emma hjälpte mig med dom.


 

Till alla tårtorna användes sugarpaste. Den översta har vi sedan målat med pulver färg till bakverk. Den i mitten hade jag beställt hans foto som sånt ätbart. Och där gjorde vi en larv och massa blommor. Och den understa består utav massvis med små blå blommor med gult i mitten :D Och så står det Timmie 1 år.



Timmies 2 års tårtor :)

Här hade jag Musse Pigg tema och gjorde dessa helt själv.


 

Den översta köpte jag ljusen på Party Land i malmö. Sen gjorde jag massa blommor och blad. Den understa provade jag på att göra Musse pigg, helt okej ändå för att vara första gången :) Sen massa gula blad och grönt spritsade krumelurer :)




Sen får vi se vad det blir nu när han blir 3 år i april :D Har mina ideer :D



Av Sannixen - 5 februari 2013 18:25

Mimmi kom hit efter sin praktik och umgicks :) Jätte länge sedan vi kunde ses så var super kul att catch up. Timmie klädde sig i hatt och brillor så hade dom disco ;) <3 sen fick ju även Mimmi ha det på sig. Hehe hade en riktigt trevlig stund och ses på dopet på lördag :)

Av Sannixen - 5 februari 2013 14:25

Underbaringarna myser lite på filten <3

Av Sannixen - 5 februari 2013 09:26

I natt har hon förflyttat sig en hel del i sängen :P har fått lyfta tillbaka henne ett par ggr. Undrar om hon kommer bli tidig med att ta sig fram på golvet då med ?! Vi får se :)

Av Sannixen - 5 februari 2013 09:22

Kul med Stålmannen på besök såhär på förmiddagen :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards