Livet som mamma

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Sannixen - 10 januari 2013 19:12


I really LOVE cougar town :) Köpte ju säsong 1 och 2 förra fredagen. Och är på disc 3 på säsong 2 ;) Kan inte sluta glo när jag väl sätter på de. Och nu hade man 20% på tv-serier på cdon så då passade jag på att beställa säsong 3 också ;) Hell yeah baby. Inte ofta jag köper något till mig själv men känner att jag kunde unna mig något nu så fick bli dessa 3 säsonger :D  Någon annan som följer den serien?


 

Av Sannixen - 10 januari 2013 18:43



Bvc gick bra :) Lilltjejen växer som hon ska, men Timmie hade gått ner nästan 1 kg. Men han har ju varit sjuk väldigt mycket slutet av förra året så och ätit som en kråka. Mne nu har han börjat äta bra och mycket igen så nu ska det säkert vända. Han får börja följa med lite oftare till bvc så vi ser att det går uppåt igen.  Efter bvc åkte vi hem, sambon åkte till jobb. Lekte lite med Timmie sen sov båda barnen middag en stund. Sedan kom moster och barnen och hämtade Timmie :) Som han har längtat hela dagen <3 Så åkte jag lite snabba ärenden med lilltjejen men hittade såklart inte det jag leta efter :/ Som vanligt.. Men men.. Sen nu hemma har jag planerat lite inför dopet :) Har en massa ideér men sen orkar man inte göra allt man tänkt sig heller :P Men ska iaf baka en gång i slutet av månaden och sedan en gång någon dag innan dopet :)

Av Sannixen - 10 januari 2013 09:17

Fy för vilken dålig start på dagen :/ Har sån migrän att jag inte vet var jag ska ta vägen :( Haft en riktigt jobbig natt och knappt fått sova något :( Har satans ont i nacken också idag så det är väl där migränen kommer ifrån idag.

Ska strax till Bvc med båda barnen :) Sen blir det hem och umgås en stund innan Timmie ska sova middag. Efter det kommer hans moster och hämtar honom för han ska följa med henne oxh familjen på Disney on ice :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards