Livet som mamma

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Sannixen - 7 januari 2013 22:10

När Timmie kom hem somnade lillan så vi kunde ha lite mys kväll :) tittade på Pippi långstrump och åt Kiwi :) Han gick inte och la sig förrän runt 20:30. Men ja då hade hans trötthet övergått till övertrött och då kan man ju hålla sig vaken ännu längre. Så han har ropat 3 ggr ikväll oxh varenda gång har lillan precis somnat om och vaknar då av hans skrik :/ Men nu sover han men nu är lillan super pigg istället för att hon är över trött ^^ Och jag är också sjukt trött och skulle behöva sova :/

Av Sannixen - 7 januari 2013 16:19



Skulle vilja gå och träna och se om jag gillar det. Men super tråkigt ensam :/ Ingen som vill joina?! Skulle vilja gå på fitness 24seven på segevång då det är närmst. Men ja jag får se hur det blir med Timmies dagis också om han får börja gå fulltid igen när jag börjar matten :)

Av Sannixen - 7 januari 2013 15:55


Lillan tränar nacken <3

  

Av Sannixen - 7 januari 2013 15:02



Mötte upp Pernilla i stan efter jag varit hos barnmorskan idag :) Så gick vi i lite affärer och sedan luncha vi. Inte så ofta vi kan ses så lika trevligt som alltid och massvis att babbla om <3 Jag köpte en tröja till lillan och något litet till mig själv faktiskt, som sambon kommer bli glad över ;) hahaha.. Sen kom jag hem för ett tag sedan, burit ut sista lådan med julsaker och nu städar jag lite i storarummet. Timmie kommer ju hem ikväll <3 Har verkligen saknat honom, min underbara pojke <3 Imorgon ska det bli massa mys och bus.

Av Sannixen - 7 januari 2013 14:57



Idag tog jag ett stort beslut ang en vän, som var en av mina bästa vänner för ett tag sedan. Beslutet har tagit hårt på mig och detta är något jag tänkt på nästan varenda dag i flera månader. Har mått rätt dåligt över detta också. :/ Jag är dock glad för hennes skull och allt detta och tycker det är väldigt sorgligt och synd att det blivit såhär. Skulle gärna vilja veta varför faktiskt...

Av Sannixen - 7 januari 2013 03:22

Omg varför är det alltid så när man ska göra något så ska ungarna ha en dålig natt? :/ Hon är ju iaf super glad men jag är trött som fan och kan knappt hålla ögonen öppna :( Snart varit uppe en timme :/ hon somnade om först men fick ingen ro i kroppen bara låg och gnydde och vred och vände sig så tog upp henne och då blev hon pigg :/ hoppas hon somnar snart, måste ju snart vakna för att ringa dagis :/

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards