Livet som mamma

Alla inlägg under november 2012

Av Sannixen - 29 november 2012 16:09

Idag fick lite av julen flytta in :) Gardiner och ljusstakar iaf sen hann jag inte mer så resten får bli imorrn. Älskar verkligen julen :) Får en sån varm känsla i kroppen. Hur känner ni inför julen?

Av Sannixen - 29 november 2012 15:15

Imorgon ska jag försöka sätta upp granen :) köpte en ny stjärna till den idag då den andra gått sönder :)


Vad tycks?

Av Sannixen - 29 november 2012 15:11

Sambon tycker att jag och lillan matchar lite väl ofta :P dock är det aldrig med vilje utan jag brukar bara ta på henne något jag fastnar för just då :P

Av Sannixen - 29 november 2012 05:58

Ännu en dag med värsta huvudvärken, påväg till att bli migrän :( Vid kl 4 så började timmie vakna ungefär var 15e minut och skrek att han hade ont i handen, näst gång var det magen, sen var det gumpen, sen ville han snyta sig, sen ha näsdroppar, sen pussas, sen låg han bara och ropa utan anledning. Och varenda gång vaknade Linnea eftersom jg hade precis lyckats få henne till att somna mellan alla dessa gångerna. Jag orkar inte, är helt slut och skulle verkligen behöv sömn :( Att ha ett barn är himmelriket speciellt när man är "ensam" mellan 17-07 med båda. Det tar verkligen på krafterna. Här hemma är det dock den äldsta som är dryg oxh väcker den lilla hela tiden. Dom sover typ i skift så man själv får inte mycke sömn. Men men det blir ju böttre med tiden, man får trösta sig med det <3 hade jag bara sluppit huvudvärken varenda dag hade sömnen inte spelat så stor roll. För de sagt jag inte har huvudvärk känns det som att jag kan var uppe hela natten om det skulle behövas.

Aja sorry för ett gnälligt inlägg men vill ju vara ärlig här i bloggen.

Av Sannixen - 28 november 2012 20:51

Av Sannixen - 28 november 2012 20:50

Syrran och Elin hämtade upp mig och Linnea innan idag :) längesedan vi umgicks så det var hur trevligt som helst. Åkte en runda till Jägersro :) Jag köpte en skit sööööt nyårs klänning till Linnea :) Direkt när jag såg den ville jag ha den, fanns bara en kvar och rött storlek dessutom så det var ödet ;) <3 Sen körde vi hem och umgicks hemma hos mig en stund innan dom skulle hämta Nicole. Tack för idag gumman <3

Av Sannixen - 28 november 2012 15:31

Packade in lite julklappar idag :) Snart färdig tack och lov. Så man kan pusta ut lite :)

Av Sannixen - 28 november 2012 06:49

Varit vaken ett tag men ligger fortfarande kvar i sängen :P tyvärr har jag huvudvärk idag med. Längtar tills Linneas förskylning är borta så hon kan andas normalt igen <3 Måste till Apoteket idag iaf, tur dom öppnat ett på maxi nu :) blir att köra dit efter vi lämnat timmie på dagis sen vid nio. Ska även "stor handla" idag :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards