Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sannixen - 23 oktober 2012 12:58



Stått och pratat med Wanja där ute ett tag :) Så nu är jag inne och äter lite innan jag ska hämta min plutt om 2 timmar. Funderar på köra till maxi och handla först men orkar inte. Känner mig sjukt seg idag :/ Och var är mina sammandragningar? Igår hade jag massvis nästan så jag trodde det skulle bli dax på natten men idag har jag inga alls :(  Verkar som det blir samma visa som när jag var gravid med Timmie.. Riktigt drygt om det ska vara så..

Av Sannixen - 23 oktober 2012 10:46

Dock sov jag för länge och har istället stel nacke och huvudvärk. Men men igår var jag uppe alldeles för många timmar så det misstaget ska jag inte göra om iaf. Och idag fick jag sovmorgon eftersom lillen sov hos sin farmor :) ska hämta honom på dagis om några timmar :) <3 längtar efter honom <3

Av Sannixen - 22 oktober 2012 19:09

Nu blir det ett varmt bad för denna mamman. Och så har jag lovat mamma att testa bubblorna för att se om bebis vill komma ut ;) gillar inte bubblorna annars men får väl förs ett försök för mammas skull <3 haha

Av Sannixen - 22 oktober 2012 16:15



Umgåtts med frugan idag som sagt. Efter vi varit på mvc åkte vi inom Lutz och käkade men nej tack det var inte alls gott och inte värt pengarna :( Så dit blir det inte fler ggr att äta iaf.. Men men sen gick vi en runda där, har sjukt mycket fina prylar ju.. Men har man barn kan man inte ha massa sådant :P Inte vi iaf haha :) <3 Sen åkte vi bort till eko och gick en liten snabbis. Åhh julgrejor, I LOVE !!!



Blev ett par röda byxor till lillan eftersom jag letat efter ett par fina :) och dessa var både söta och mysiga <3

 


Tack för idag gumman <3

Av Sannixen - 22 oktober 2012 15:59



Mötte upp Mimmi sen lämnade vi Timmie till sin ena farbror sen for vi iväg till Mvc. Fick bli så idag eftersom Timmie inte är jätte road att följa med till Mvc så <3 Mimmi väntade i väntrummet, var en sköterska som höll på att utbilda sig där idag med min egen barnmorska :) Det var lite kul faktiskt, men efter dom båda tryckt och haft sig hade jag ännu värre sammandragningar :P Fick en ny tid till nästa vecka men hoppas att bebis kommer innan dess såklart :P Hade lite högre blodtryck än vanligt men det kan vara för att något är på gång eller att det blev så eftersom det var så mycke tryckande på magen idag :)

Av Sannixen - 22 oktober 2012 11:23

Lillen fick en häftig tatuering som han blev jätte stolt över :)

Av Sannixen - 22 oktober 2012 11:16

En övertrött påg som sitter och ritar. Tycker synd om hans farbror som ska passa honom om en timme och han inte sovit alls ^^

Av Sannixen - 22 oktober 2012 09:35



Har svårt att ens tänka att bebisen kommer när man minst anar det eftersom det inte var så med Timmie. Visst att det säkert händer för vissa att man vaknar upp eller något och bara oj ja nu är det dax.. Men tror inte det kommer ske oss.. Detta är 3e dagen med en del sammandragningar så tror det är pågång iaf. Sen vilken dag det blir vet man aldrig såklart.. Men tror inte det kommer plötsligt.. Men man kan ju hoppas för tror det hade varit roligare så :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards