Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sannixen - 26 oktober 2012 19:05

Efter pågarna spelat gick vi ut så att Timmie kunde cykla lite och sedan lekte vi på lekplatsen :) När vi varit där en stund åkte vi och luncha på pölsemannen. Riktig mysig dag <3

Vid 12 lämnade jag Timmie till sin farbror sen åkte jag lite små ärende innan jag åkte hem till min syster :) stannade där ett tag och mös med Elin <3 passade henne medans syrran hämtade hem nicole.

Sedan körde jag hem så kom sambon efter en stund så åkte vi iväg och åt middag <3 och efter det har vi stor handlat så nu har vi slängt oss i soffan och ska mysa till det lite med gottis och serier :)

Helt underbar dag <3

Av Sannixen - 26 oktober 2012 08:59

Vi ville egentligen till lekland idag men dom öppnar ju så sent så hade bara hunnit vara där en timme. Så dom spelar lite Super Mario nu<3 dock har timmie lite svårt för gasa och svänga men han är duktig ändå <3

Av Sannixen - 26 oktober 2012 07:34

Usch vad kallt det är, blir nog vinterjackan för Timmie idag faktiskt <3 skönt att han Nanna enda till kl 7 idag, dock vaknade jag halv 7 men helt okej tid ändå ju :) Snart ska vi väcka sambon sen får vi se vad vi hittar på. Timmie ska åka till sin farbror sen och leka tills hans pappa kommer hem :) sen ses vi på måndag så hoppas lillasyster tittat ut tills dess. Men säkert inte ;) kommer säkert gå över så länge som det går haha. Är så trött på det nu vill jag lova. Men det är bara att stå ut :P <3

Av Sannixen - 25 oktober 2012 20:12

Av Sannixen - 25 oktober 2012 15:02



Åkte till matten en timme "imorse" men gillar inte alls den läraren alltså så himla spydig. Vi har studiedag måndag och tisdag nästa vecka så fråga jag om man ändå kunde sätta upp sig för prov på onsdagen så svarar hon där är ingen lapp uppe så det är väl en pik att det inte är prov :S Och jag bara okej varför inte det är ju ingen studiedag då. Men så sa hon att många är lediga den veckan så hon tror inte det är prov då.. jaja liksom ^^


Men men efter matten åkte jag hem. Mina pågar var ute på lekplatsen så joinade dom där. Var en annan mamma med en bebis och en liten pojke där. Timmie kramade honom hela tiden :P Och han stirrade mest på mig stackaren haha.. men sjukt gulligt att Timmie är så himla kramig av sig


Sen gick vi in så skulle jag och Timmie sova middag och sambon åkte till sin pappa en sväng :)


Jag är sjukt hungrig men orkar inte laga något och är inte riktigt sugen på något. Hoppas sambon föreslår Mc donalds ;) Får pika honom lite kanske <3 ;)



Av Sannixen - 25 oktober 2012 07:31

Timmie är för söt, rullar upp och säger att det är mörkt och att man ska sova :P men han tänker inte sova sa han haha <3

Av Sannixen - 25 oktober 2012 06:41

Idag sov iaf lillen en timme längre men känner mig mer trött idag än alla andra dagar plus jag har sådan satans migrän :( jag som måste om på matten idag sista dagen denna veckan ju att göra det :/ men kommer inte palla med denna huvudvärken :( får hoppas den går över :/

Av Sannixen - 24 oktober 2012 20:12



Har precis lagt Timmie och hoppas att han somnar direkt idag då jag är helt slut i kroppen. Skulle vilja ta ett bad men får nog bara bli en varm dusch sen.De senaste dagarna har han ropat flera flera flera ggr så man får springa upp och ner. Det gör egentligen inget men ibland är det skönt att bara kunna sätta sig och koppla av efter man lagt honom. Nu måste man sitta i ca 30-40min och se så han inte ropar innan man hoppar in i duschen eller annat <3 Sen blir det nog glass med ananas igen, det brukar hjälpa mot illamåendet en stund iaf..

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards