Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sannixen - 28 oktober 2012 05:41

Första bajsblöjan är nu tagen <3 för en liten stund sedan. Och det var en väldigt lycklig flicka där låg <3 åhh så underbar <3 sen efter det var ju hon väldigt pigg ;)

Av Sannixen - 28 oktober 2012 05:18

Nu är vår älskade sessa här och vi är så himla lyckliga <3 Hon kom 23:25. Vägde 3745g och är 50cm <3 åhh så vacker hon är. Längtar tills hon ska få träffa sin storebror <3

Av Sannixen - 27 oktober 2012 19:59

Att Timmie inte är hemma ikväll. Dessa värkarna är inget att skoja om alltså :O vet knappt var jag ska ta vägen när dom kommer. Dom kommer med ca 4-5min emellan men kan ju vara falskt alarm ändå. Gick ju som sagt med värkar i 6 dagar med Timmie så. Men håller tummarna sten hårt ändå <3

Av Sannixen - 27 oktober 2012 17:35

Vi stack en snabbis till Emporia innan men nej blev inte allt för impad men det var väl folket som gjorde det. Helt för mycket folk utan respekt. Bara går som dom själva tycker och skiter i alla runt om. Sen förstår jag inte människor som drar dit barnvagnar och rullstolar under dessa dagarna heller. Skulle aldrig falla mig in. Dom tror verkligen dom äger marken dom går på och Gud nåde den som är i vägen. Den får skylla sig själv om den blir påkörd i hällarna flera grr. Nej vi gick ett väldigt snabbt varv sen stack vi. Tror ingen av oss kommer sätta foten där på ett tag iaf.

Åkte hem och har nu ätit lasange :) och nu blir det mys i soffan resten av kvällen. Fortsätter min städning imorrn.

Av Sannixen - 27 oktober 2012 13:55

Nu har jag städat stora rummet, städat timmies rum, dammsugat hallen uppe och rensat lite i tvättstugan :) snart ska kartongerna ut i förrådet sen ska vi se om syskonvagnen på något sätt får plats i tvättstugan :P Vi har även insett att det var fel bokhylla vi köpt till lillans rum. Hon skrev en storlek till mig som vi köpte den av men sen var det en annan storlek när sambon hämta den. Men eftersom dom skruva ner den såg jag inte att det var fel storlek förrän idag när vi skulle sätta ihop den :( jag som var helt glad :( men men... Känner mig rastlös nu. La mig ett ögonblick i sängen och Omg vad jag har ont i ryggen. Vågar knappt slappna av alltså :/

Av Sannixen - 27 oktober 2012 11:28



Idag är det ett år sedan min sambo kom med frukost på morgonen <3 Och sedan med middag på kvällen <3 Första gången vi var ensamma och sedan dess oskiljaktiga <3 Älskar dig så himla mycket min fina sambo <3


 

Av Sannixen - 26 oktober 2012 22:35

Haft sammandragningar hela dagen, vissa värre än andra. Men man vågar knappt hoppas ju :/ Varit sjukt varm, huden knallröd :O och nu mår jag illa till tusen, känns som jag har håll i magen och ont. Snälla lilla sessa kom ut istället för att jäklas <3

Av Sannixen - 26 oktober 2012 20:47

Blir så trött ^^

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards