Livet som mamma

Alla inlägg under september 2012

Av Sannixen - 21 september 2012 16:25



Knubbisen denna vecka :P Hoppas inte magen växer mer nu.. Den är gigantisk :O <3


 

Av Sannixen - 21 september 2012 15:28



Direkt efter jag lämnat Timmie på dagis åkte jag hem till syrran. Umgicks en liten stund innan vi åkte hem till mormor. Hon blev så glad att vi kom så det var kul. Inte ofta man har tiden att åka dit nu när man själv har barn och egen familj. Stannade rätt många timmar, fikade och pratade om allt möjligt :) Hjälpte henne kasta lite skräp då det är en bit att gå o.s.v Sen åkte vi hemåt vid kl 1. Så det har varit en trevlig dag :)

Av Sannixen - 21 september 2012 15:25



Hehe Timmie bestämde sig för sovmorgon, kan han inte göra det när vi är "lediga" ? <3 Underbaring.. Så vaknade 8:15 och skulle vara på dagis en kvart senare så snabbt upp och på med kläderna. Ge honom välling och jag slängde i mig en macka sen bar det iväg till dagis. Sambon var hemma så det var skönt han gjorde vällingen och hjälpte Timmie på med jacka och skorna :) tack babe <3

Av Sannixen - 20 september 2012 23:16

Riktigt mysig kväll med jordgubbar och mjölk och film ofc ;) <3 men nu är det dax för denna gravida kvinna att sova :) natti natti

Av Sannixen - 20 september 2012 18:30



Idag fyller världens bästa Mimmi år <3

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag..

Hoppas du haft en riktigt awesome dag gumman och blivit riktigt bortskämd :)



 

Av Sannixen - 20 september 2012 18:16



Efter vi ätit middag så gick vi ut och lekte på lekplatsen :) Älskar när båda mina pågar är hemma <3 Gungade en lång stund sen cyklade lillen hem till morfar och fråga om ett äpple från deras träd :P Och sedan cyklade han och vi promenerade efter hemåt igen. Så nu tittar vi på Peter Pan och Timmie njuter av sitt äpple :) Älskade unge <3


 

Av Sannixen - 20 september 2012 12:36



Sorry för mitt morgon inlägg :P Graviditeten är inte de lättaste för tillfället :P

Men nu mår jag mycket bättre iaf, ska försöka vila om en liten stund innan jag ska hämta gangstern på dagis <3 Har varit på min mattelektion och det jag behövde fråga om klarade jag ut tillslut själv :P Men fick fråga en snabb fråga iaf så nu går det helt OK med matten igen :) Dock de sista 10 sidorna av kapitlet är för fasiken skit svåra.. ger mig ÅNGEST!! Men men det ska nog gå tillslut får jag hoppas.. Vill helst klara provet innan prinsessan är här hos oss <3

Av Sannixen - 20 september 2012 07:17

Åhh varför alltid när man ska upp och göra något viktigt så ska man ha en skit dålig natt? Timmie har vaknat typ 4 ggr och skrikit men när jag kommit in dit har han direkt somnat om. Och jag själv har haft jobbiga drömmar och vaknat 100ggr. Så idag är migränen påväg och helt stel i nacken :( och så ska jag in och räkna matte sen ^^ åhh vad lyckat. Men måste gå idag då där inte är öppet på fredagar.. Men fundera på om jag ska åka in lite senare istället. Denna dagen börja ju väldigt bra ^^ *NOT*

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards