Livet som mamma

Alla inlägg under september 2012

Av Sannixen - 23 september 2012 16:28



hehe han fick syn på mitt suddi idag :P Så nu vill han sudda hela tiden. Tur att han bara suddar i mitt kladd block och inte i det blocket med mina matteuppgifter :P



 

Av Sannixen - 23 september 2012 15:08

Sitter lite med matten. Håller ju på att gå igenom hela kapitlet igen för friska upp minnet. Dock har jag de sista 10sidorna kvar att lösa också men dom är riktigt svåra :/ kan hoppas att jag klarar provet ändå. Ska ju testa denna veckan tror jag.

Av Sannixen - 23 september 2012 13:30



Blev typ ingen middags sömn för mig och Timmie :/ När han äntligen hade somnat så började hostan igen så blev inget sovande. För han blev ju jätte pigg igen och ville inte sova mer.. Kändes som jag skulle få migrän men kanske kanske att jag slapp det *håller tummarna* Nu är jag skit hungrig så blir väl att äta lite strax.. Känner inte för att röra mig alls, tråkigt väder ju :/

Av Sannixen - 23 september 2012 10:32



Har bestämt mig för att köpa ett par gummistövlar. Det som är synd är att alla "snygga" kostar minst 500kr.. Men ja sen har man ju dom i många år. Och så som vädret är i Sverige känns det nödvändigt. Varje gång det regnar och mina skor läcker in ångrar jag att jag inte köpt några tidigare så nu ska det banne mig göras :P Men kan inte riktigt bestämma mig för vilka :P



Dessa gillar jag :)


    


Dessa är super söta men vill ha några som inte stícker ut för mycket i färg tror jag :P Speciellt nu när jag ska ha rosa barnvagn hahahaha blir lite väl mycket :P


    



Av Sannixen - 23 september 2012 07:24

Vaknade med ont i halsen och öronen idag :/ Timmke har haft hosta någon vecka men sen blev det bättre men nu är det värre igen :/ jag har också börjat hosta en del :( skit detta.. Vill ju att vi ska vara friska ifall den lilla vill komma ut till oss. Kommer ju knappt ha krafter kvar till de :/ åhhh vill inte att vi ska vara sjuka nu ju :(

Av Sannixen - 22 september 2012 16:27

Ojojoj idag är det exakt en månad till vår lilla dotter är beräknad att komma ut till oss <3 helt otroligt. Hoppas tiden kan snabba på lite mer nu bara. Längtar efter dig <3

Av Sannixen - 22 september 2012 16:24

Väntade besök idag vid 13 :) Då kom Line och hennes gulliga dotter hit och umgicks en stund. Och jag köpte hennes bärsele av henne så det var nice :) många många år sedan vi sågs så det var kul :) Sen kom syrran, Nicole och Elin också så här var fullt ös :P känner mig helt trött nu haha :P men har varit en riktigt kul dag :)

Av Sannixen - 21 september 2012 16:49



Idag fick Timmie äta majskolv :P och han gillade det verkligen vilket var kul..

Och ögonen på filmen såklart ;) Peter Pan - Return to Neverland :P


 



Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards