Livet som mamma

Alla inlägg under september 2012

Av Sannixen - 24 september 2012 21:45



Jisses vad trött jag är :( Ögonen svider så trött jag är plus en rejäl förskylning. Näsan är helt täppt :( hann inte läsa så mycket matte som jag skulle vilja ikväll det är skit. Men men, ska väl sova nu när ensam mamma söker är slut. Så ska jag ju på "lektion" imorrn 2 timmar så hoppas jag hinner räkna av en del då.. Känner mig mest stressad att jag måste klara provet innan lillan kommer för annars kommer jag hamna för långt back i matten ju :/ Men ja ikväll orkar jag verkligen inte mer.. Skulle vilja krypa ner under täcket och ligga där tills jag är frisk igen :P

Av Sannixen - 24 september 2012 17:04



Omg lillen har haft en dålig natt. Han hosta precis hela tiden :/ Så tillslut blev han rätt pigg och kallade hela tiden så fick gå in till honom ett flertal ggr. Sen ville han sova hos mig så det fick han men sen efter en stund där ville han sova i sin egna säng så in med honom där igen. Sen ropade han igen men då fick jag förklara att jag kan inte springa fram och tillbaka. Jag började få migrän.. Sån tur var så somnade han då.. Orkade inte ens kolla på klockan så trött jag var men det hade gått måååånga timmar iaf... Så när vi skulle upp imorse visste jag knappt var jag hade rumpan :( Så är sjukt seg idag.. Känns som jag ska kunna somna när som helst... Dock måste jag räkna matte för imorrn ska jag på lektionen och vill då se om det finns något jag behöver hjälp med..

Av Sannixen - 24 september 2012 17:02


Allt såg jätte bra ut och vår lilla tös var fixerad redan <3 Är i vecka 36 nu så hon är väldigt välkommen när hon vill. Barnmorskan sa hon lovar inget men eftersom hon redan är fixerad kan det vara så att hon kommer tidigare <3 Hoppas hoppas hoppas <3



 

Av Sannixen - 24 september 2012 16:57



Umgåtts med fina Mimmi idag :) Åkte dit efter jag varit hos barnmorskan sen gick vi en runda i stan. Och käkade Mc donalds, var så satans hungrig så det var gott. Är helt inne på läsk nuförtiden med så åhhh vad gott det var :P Hon köpte lite men jag själv får hålla igen nu i med jag inte vet hur dom kommer göra med lönen. Men super trevligt hade vi iaf som alltid.. Sen gick jag till min bil och då står den på en sån grusparkering där det står en rad med bilar på vänster sida och en rad på höger. Men nu har en idiot ställt sig i MITTEN typ 2-3 meter bakom MIN bil... Hur fan ska jag ta mig ut nu då????? Så lack jag blev. Sån tur var kom en jätte snäll dam och kunde vinka åt mit hit och dit så tillslut kom jag ut därifrån. Jag stod ju såklart i en hörna ^^ Alltså ibland undrar man vad folk tänker med.. Men gud vad snäll damen var iaf verkligen tacksam är jag att såna människor fortfarande finns <3

Av Sannixen - 24 september 2012 12:39



Förra månaden hade dom räknat fel på min lön rätt rejält.. Säkert en 2000kr iaf.. Så skulle dom lägga på det på denna månadens lön. Men nu när jag kollade på bankens hemsida har jag ännu mindre lön denna månaden ?!?!?!?!?!!? Då kan man ju fan undra vad dom gjort för fel NU DÅ?? Och eftersom jag inte är så grym på räkna vad jag ska ha egenligen får jag väl be sambon att sätta sig ner och titta lite. Det här med Obn är det som klyddar och där vet jag inte riiktigt.. Men jag börjar bli galet arg?!?! Måste bara vänta på att min lönespec ska komma... !!!!

Av Sannixen - 23 september 2012 23:36

Hihi min sambo var jätte duktig när han hjälpte mig <3 Så nu har jag magar från båda mina graviditeter <3

Av Sannixen - 23 september 2012 19:37

Bad sambon köpa med sig en glass hem till mig :P han beställde en glass på mc donalds men fick tre? För samma pris hahaha. Undrar om dom kände på sig att hans gravida kvinna väntade där hemma :P

Av Sannixen - 23 september 2012 19:11



Har lagt lillen för att nanna. Hoppas han kan sova gott nu eftersom han inte sov middag innan. Imorgon är det dax för att ta foto på dagis så då blir det skjorta och fixad frisyr <3 Kommer bli så stilig :) Sen hämtar hans pappa honom där så ses vi inte förrän tis eftermiddag/kväll.. Kommer sakna honom <3 Snart kommer sambon hem efter att ha kollat på fotboll. Så ska vi ta det lugnt ikväll :) Blir väl film sen också.. Imorgon ska jag till barnmorskan för vanlig koll. Har nu gått upp 10 kg iaf :/ Nu får det stanna där minsann <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards