Livet som mamma

Alla inlägg under september 2012

Av Sannixen - 29 september 2012 13:11



För idag är det mammas födelsedag <3

Grattis världens bästa mamma :)
Ses lite senare <3

Av Sannixen - 29 september 2012 11:45


Omg I LOVE IT !! Jag är sjukt glad att vi köpte just denna vagnen.. Sjukt smidig att köra också.. Åhhhh längtar tills hon är ute och kan ligga i den när vi är ute och går :) Den gör sig dock inte rättvis på bilderna så får ta bättre bilder en annan dag :)



 

 


Sorry stökig bakgrund men orkade inte städa igår efter lillen åkte till sin pappa..


Av Sannixen - 28 september 2012 19:09



Hihi nejdå det är vår vagn och bilbarnstol som kommit <3

Trodde det skulle vara massa kartonger och var rädd de inte skulle få plats i bilen. Eftersom vi skulle ju ha ligg och sittdel, chassit, bilbarnstolen, skötväska, paraply, åkpåse, renskydd och myggnät. Men allt detta fick faktiskt plats i detta fantastiska paket.. Och åhhhh vad jag älskar vår vagn <3





Av Sannixen - 28 september 2012 19:05



Efter vi varit i skogen snabbade vi oss hem så lillen skulle hinna sova innan han skulle åka till sin pappa. Dock ville inte han sova minsann.. Tog 2 timmar innan han kopplade av och ville sova. Bara det att då fick han bara sova ca 15 minuter för sen kom hans pappa :/ Så synd om lillen men förhoppningsvis somnade han sen i bilen en stund iaf <3



Kändes så taskigt att väcka honom ju :(

 

Av Sannixen - 28 september 2012 18:58



Åkte till skogen i förmiddags. Köpte med oss lite kakor och dricka. Super mysigt och fint väder var det. Gick först en runda sen gick vi bort till "lekplatsen" tycker dock dom borde göra lite mer till små barn också. Timmie kan inte göra mycket där utan en vuxen att hålla i handen. Tog lite bilder iaf och hade det allmänt skönt <3


 

 

 


Helt underbar förmiddag med mina älsklingar <3

Av Sannixen - 28 september 2012 08:44

Sonen tog sovmorgon idag till 8 :) dock hjälpte inte det mig då jag haft en lika dryg natt som de sista nätterna :/ hittade en halstablett i min låda i natt så tg den fast art jag hatar halstabletter. Hjälpte dock för stunden så jag kunde somna om. Men ja lika trött idag, ont i nacken och huvudet :( hoppas det går över så vi kan hitta på något nu på morgonen innan han ska sova middag och sedan åka till sin pappa. Och jag och sambon ska lite ärende sen, dock minns vi inte allt :p pensionärer är vi :P

Av Sannixen - 27 september 2012 19:26



Har fått näsblod två ggr nu på två dagar :/ Jobbigt. Vågar ju knappt snyta mig. Dock har det ju med graviditeten att göra men riktigt störigt. Är ju inte lite som kommer heller :( Timmie tycker dock det är jätte intressant hahaha.. Han ska titta och torka och titta lite till :P <3 Och inte nog med det mår jag så fruktansvärt illa alla dagar nu.. Känns som jag ska kräka när som helst.. Jobbig känsla det där :( Åhh vill föda nu så jag slipper allt detta ju...

Av Sannixen - 27 september 2012 12:48

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards