Livet som mamma

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Sannixen - 13 september 2012 23:05

Så ont som jag haft ett par ggr idag alltså. Helt sinnes.. Kände aldrig såhär med Timmie så ja snacka om att varje gång är annorlunda. Men nu börjar jag bli smått nervös inför förlossningen :/ för känns det såhär redan nu hur kommer det då kännas sen? Jag vet ju att hur ont det gör såklart men denna smärtan jag har nu blandat med den andra lär jag inte palla med :p

Men älskade lilla sessa snälla stanna iaf där inne 2 veckor till så blir vi glada <3

Av Sannixen - 13 september 2012 17:33



Julen är den högtid jag verkligen älskar. Det är så mysigt med alla ljus, tomtar, granar, musik ja precis allt med julen älskar jag. Att se hur glada barnen blir av julklapparna <3 Åhh älskar det.. De senaste dagarna har jag verkligen känt julkänslor och längtar som bara den. Hoppas dock det är snö på julen detta året, hade varit underbart. Längtar efter att köpa julklappar fast att det ofta kan vara rätt svårt, men har lite ideer i år till några av barnen iaf :P


Hur känner ni inför julen?


 

Av Sannixen - 13 september 2012 17:27



Gillar verkligen den här nya grejen för barn. Den verkar riktigt grym. Synd den kostar ju en del men tror det kan vara värt det. Nu har jag redan köpt julklapp men tänkte kanske önska pengar till Timmies 3 år nästa år så kan han få en då? Har väl kommit en "nyare" tills dess. Men tror han hade älskat den. Han sitter ju alltid med min mobil,men där är jag rädd han ska radera saker och ha sig och han fyller ju den med foto. Nu skulle han ju kunna ha en "egen"


 


Ni kan läsa om den här

Av Sannixen - 13 september 2012 17:21



Varit dålig på att uppdatera idag. Har inte varit på topp. Med ont i blygbenet och huvudvärk. Men men har iaf fått handla hem blöjor o.s.v Sen åkte jag och Timmie med Mc donalds hem till mamma och umgicks några timmar :) Dock BARA för jag hade glömt blöja hemma så bajjade timmie :P Så fick springa ner på Netto och köpa blöjor ^^ Drygt jag som ogillar pampers.. Och hade ju redan köpt blöjor idag så då störde jag mig ännu mer haha. Men lämnade blöjorna hemma hos mamma så detta inte sker igen :P Jag som alltid har blöja i väskan och bilen, typiskt inte idag ^^ Men men så kan det gå :P Kom hem för en stund sedan och nu tittar Timmie på en tomte film och jag tar det lugnt här vid datan..  Imorgon åker han till sin pappa så då ska jag och sambon passa på att gå på bio <3 Blir väl sista gången innan lillan kommer <3

Av Sannixen - 13 september 2012 10:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 13 september 2012 08:10



Vaknat helt för många ggr. Sen vaknade lillen helt för tidigt men han gick med på att sova inne hos mig en stund <3 Dock är han förskyld så jag fick ha öronpropparna i :P Sov en liten stund sen var det dax att stiga upp. En gräslig huvudvärk och ont i nacken och axlarna :( Riktigt jobbigt.. Räcker det inte att man har ont på ett ställe? Dessutom känner jag att jag börjar bli på dåligt humör ^^ Åhhhh jobbiga dag, längtar tills dagen är över...

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards