Livet som mamma

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Sannixen - 12 september 2012 22:26

Lillen har tydligen börjat med det igen. När han sov i min säng i natti vaknade han på tvären. Och sen nu hörde jag bara ett dunk så gick jag in så låg han på golvet helt ihop rullad. Han verka inte ha förstått vad som hände för han gnydde bara till när han trilla ner. Tog upp honom men han verka inte ledsen tack och lov. Så nu får man lägga fram extra kuddar på golvet igen <3

Av Sannixen - 12 september 2012 17:54



Hittade äntligen fram min skiva med "modellbilder". Var gravid med Timmie där och magen syns lite <3 Minns att jag önskade att den skulle synas mer just då när man ändå var iväg och tog bilder :P


 

  

  

Av Sannixen - 12 september 2012 15:45

Av Sannixen - 12 september 2012 14:09



Nu när man satte sig i soffan känner man hur trött man är :/ Inte bra.. Då kommer huvudvärken smygandes, hoppas verkligen min son är lättare att hämta idag. Ska nog ta vagnen med mig faktiskt, för bära gör jag ikke mer nu.. har så himla ont, kan knappt gå på vänster benet :/ Annars blir det bara en lugn dag med lillen <3 Massa mys.. Han ville inte till dagis idag utan han ville vara hemma och mysa sa han imorse <3 Så sa jag att det kan vi göra när du kommer hem <3 Min underbara lilla kille <3

Av Sannixen - 12 september 2012 13:56



Sjukt länge sedan vi sågs så det var på tiden. Åkte en sväng till Lutz där vi gick runt och snackade och tittade. Dom har så mycket man vill ha men det måste ju passa in hemma också :P Hade en del att prata om då det var länge sedan som sagt :P Sen åkte vi till Maxi och käkade glass innan vi gick in och handlade lite. Hur trevlig dag som helst :) och snart ska jag hämta hem min lilla prins <3


  

Av Sannixen - 12 september 2012 08:23

Fick för mig att det var den 24 på måndag vilket betyder foto på dagis så bad fröken ringa mig om en tid då han inte ska dit förrän dess? Hahahaha men nu när jag tittar på almenackan så råkade jag ju vara en vecka i förväg :p får prata mer fröken sen i eftermiddag igen :p snacka om förvirrad. Och inte nog med det ringde jag i stress till frisören och boka en tid till timmie imorrn men det behövs ju inte heller förrän nästa vecka haha är man förvirrad eller vadå ?!?

Av Sannixen - 12 september 2012 08:09



Gick hur bra som helst, väldigt stolt mamma här sitter :) Han somnade direkt ändå utan protest. Dock vaknade han vid klockan 3 och ville stiga upp men tror inte det hade med napp och snutte att göra. Han sa en gång på natten att han hade kastat dom på marken, jag bara ja det gjorde du så nu är dom borta. Så fick han hänga med in i min säng eftersom han så gärna ville stiga upp.. Tillslut somnade han om <3 Sen fick jag väcka honom lite efter 7 för han skulle på dagis kl 8 <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards