Livet som mamma

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Sannixen - 9 september 2012 17:45

Han kommer hem från jobb och är ändå super söt och tar hand om oss då han vet jag mått lite skit idag <3 han lagar mat och ber mig sedan sätta mig i soffan så plockar han undan <3 hur underbar är han inte liksom? <3 men jag gick upp för låta timmie bada istället då han är rätt trött och då på väldigt busigt humör :P

Tack älskling för att du är världens bästa sambo <3

Av Sannixen - 9 september 2012 13:41



Legat med migrän hela natten. Sen blev det lite bättre på morgonen när Timmie kom in och kramades lite innan vi steg upp. Sen har huvudvärken kommit och gått under hela dagen. Så känner mig väldigt seg :/ Sambon jobbar och jag och Timmie ska med mamma något ärende. Får se sen vad vi bestämmer oss för mat, men ikväll blir det film och mys med sambon <3 Hoppas bara huvudvärken lagt sig tills dess igen..

Av Sannixen - 9 september 2012 12:52

Prinsen tittar på tvn <3

Av Sannixen - 9 september 2012 08:40



Hur känner ni andra gravida ang när andra vill känna på er mage? Folk ni träffat 2-3ggr innan eller folk ni inte känner alls? Jag brukar tycka det är lite små pinsamt/jobbigt. Men ja igår fick jag banne mig vänja mig :P Av alla ca 40 pers på festen kände väl ändå 90% på magen :P Dom var ju hur gulliga som helst, och tyckte ju den var fin. Männen jämnförde med sina kulor :P haha.. Så i mitten av kvällen brydde jag mig knappt mer :P Men de första gångerna fick jag en liten chock och vet aldrig vad jag ska säga när dom börjar klappa och känna :P hihi...

Av Sannixen - 9 september 2012 08:10



Något man verkligen måste vänja sig vid som förälder är bajs :P hahaha... Jag höll på att somna på soffan så kallar Timmie så tittar jag på honom så har han bajs på fingrarna :P då hade blöjan råkat hamna på sne när han åkte omkring på sin tiger och det rann längst hans ben, tigern hade på sig, golvet ja lite här och var :P In snabbt på toaletten och gjorde Timmie ren först och skrubbade händerna. Sen fick jag börja tvätta tigern och golvet.. Haha aja detta är sånt som händer :P

Av Sannixen - 9 september 2012 07:06

Vi var på 50års fest igår för sambons pappa :) Super roligt, god mat och massa skratt. Verkligen en toppen kväll :)

Av Sannixen - 9 september 2012 07:00

Sambon hade migrän, jag hade riktigt ont i huvudet och lillen ville inte sova middag fast han var trött. Fick tillslut muta honom med att det var lördag så han kunde få lite chips på kvällen när mormor kom :) då kom han och la sig bredvid mig och somnade direkt. Sov jätte länge medans jag vaknade sjukt hungrig så fick avbryta min sköna sömn och gå ner för att äta :p

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards